Hoe sluit ik 2 beeldschermen aan op MacBook Air 2020

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marczorge
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-03-2021
Ik heb een MacBook Air 2020 en twee externe nieuwe Philips monitors. Ik wil graag het beeldscherm van mijn MacBook Air op een monitor en de tweede monitor om daar een andere applicatie op te draaien. Voor mijn werkzaamheden werk ik vaak in verschillende systemen. Hoe sluit ik e.e.a. aan zodat dit gerealiseerd wordt? In beide uitgangen van de MacBook een monitor? Bij rangschikken krijg ik of op mijn Macbook en beide externe schermen hetzelfde, of op mijn Macbook een apart scherm en op beide monitors hetzelfde.

Kan ik dus het scherm van mijn MacBook op een monitor en op de andere monitor een andere applicatie? Zo ja, wat voor kabels en uitgangen moet ik dan gebruiken?

Alvast bedankt voor de snelle reactie(s).

Met vriendelijke groet,
Marc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riptide
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02:30
Je zou dit kunnen proberen:
YouTube: How To Connect Two Monitors To 2019 MacBook Air.

Of dit even goed lezen dus ook de posts er onder van Dave Salyer:
https://www.quora.com/How...ir-to-2-external-monitors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05 11:53
Wat ik begrijp kan de nieuwe M1 Mac maar 1 externe monitor aansturen?

"While the M1 MacBooks natively support just one monitor, the M1 Mac Mini does natively support up to two external monitors - one via the HDMI port and a second via USB-C. But the latest models of the MacBook Air and MacBook Pro support only one external display."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:13

nelizmastr

Goed wies kapot

Is het een Intel MacBook Air of een M1? De M1 kan maar één scherm aansturen naast het eigen scherm, zelfde geldt voor de MacBook Pro. Alleen de M1 Mac Mini kan twee schermen aansturen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youri_ajax
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-06 21:41
Wat hier al gezegd is, kan je volgens Apple maar 1 scherm aansluiten op de M1 MacBooks.

Het is iemand wel gelukt dmv extra adapters om totaal 6 schermen aan te sluiten, YouTube: Six Displays Running on M1 Mac Mini, Macbook Air + Activity Monitor ...
Pagina: 1