Vier nieuwe RTX 3080's Round-up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:18
reviews: Vier nieuwe RTX 3080's - Twee topmodellen en twee budgetkaarten
@Tomas Hochstenbach
De eerste game waarin we een duurtest hebben uitgevoerd, is Assassin's Creed: Odyssey, de recentste game in deze langlopende serie
Valhalla is onbekend?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 23:16
Naar mijn bescheiden mening is het zinloos om reviews te doen van artikelen die zo slecht verkrijgbaar zijn als deze generatie GPUs. Wat is het nut van een review, als het product vervolgens niet te koop is? Mijn advies zou zijn om verkrijgbaarheid als een belangrijk criterium toe te voegen. Het beste advies wat jullie mensen die een high-end GPU zoeken nu kunnen geven is naar mijn mening: niks kopen tot de leverbaarheid weer op orde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:57
marrs schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:07:
Naar mijn bescheiden mening is het zinloos om reviews te doen van artikelen die zo slecht verkrijgbaar zijn als deze generatie GPUs. Wat is het nut van een review, als het product vervolgens niet te koop is? Mijn advies zou zijn om verkrijgbaarheid als een belangrijk criterium toe te voegen. Het beste advies wat jullie mensen die een high-end GPU zoeken nu kunnen geven is naar mijn mening: niks kopen tot de leverbaarheid weer op orde is.
Dit is toch een review van de kaarten zelf, hun technische prestaties en onderlinge vergelijking. De beschikbaarheid heeft hier niets mee te maken en kan over 2 weken opgelost zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:18
marrs schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:07:
Verkrijgbaarheid en reviews zijn niet hetzelfde.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik vind het ook hilarisch dat er staat 'budgetmodellen' en dan de eerst genoemde prijs is 999 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borrelneautje
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-03 11:57
Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:05:
Ik vind het ook hilarisch dat er staat 'budgetmodellen' en dan de eerst genoemde prijs is 999 euro...
Ik denk dat een budgetversie van welk product dan ook een relatief begrip is, maar ik begrijp je punt wel.

Zo kost een nieuwe Audi A1 maar liefst €28.000 in Nederland, maar dit is een "budgetversie" van wat Audi te bieden heeft ;)
Pagina: 1