Hoi mede Tweakers..
Met ingang van 1-1-2021 rijd ik niet meer privé met mijn leaseauto.
Vanaf deze datum zal ik dus een sluitende kilometer registratie bij moeten houden.
Mogelijkheid 1:
Een track en trace te laten inbouwen, werkgevers voorkeur gaat hier naar uit.
Daarmee komt echter ook een verbod op elke privé kilometer vanuit mijn werkgever.
Dus ook niet de 500km die je normaal speling hebt.
Welke ik wilde gebruiken om 2 dagen per week ons aanstaande kindje naar de kinderopvang te brengen welke bijna op de route naar mijn werk ligt.
Mogelijkheid 2:
Ouderwets klappertje op de bijrijdersstoel met een lijst waarin ik de kilometers registreer/opschrijf.
Voor zover ik weet vraagt de belastingdienst niet om een digitale registratie dus daar geen probleem.
Echter is dat wel weer 15 jaar terug in de tijd en niet echt tweakers waardig.
Mogelijkheid 3:
Een app op mijn zakelijke telefoon (Iphone).
Daar zijn er meerdere van, de meeste die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet gratis helaas.
Maar goed wat gemak mag wel wat kosten (binnen alle perken natuurlijk).
Ik heb Easyrit geinstallerd, werkt bijna automatisch en erg gebruikers vriendelijk.
Kost wel 60 euro per jaar, niet extreem veel maar wel wat duurder dan andere apps die ik gezien heb.
Ook zojuist even bekeken:
RitMeter, ziet er wat minder modern uit dan Easyrit is ook wat goedkoper met € 2,15 per maand.
Ik heb nog geen idee hoe en of deze fijn werkt.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Zijn er nog andere apps die ook goed werken?
Of juist apps die ik beter kan vermijden?
Dat kan eventueel ook op Android. Mijn privé telefoon is Android en die heb ik ook altijd bij me.
Met ingang van 1-1-2021 rijd ik niet meer privé met mijn leaseauto.
Vanaf deze datum zal ik dus een sluitende kilometer registratie bij moeten houden.
Mogelijkheid 1:
Een track en trace te laten inbouwen, werkgevers voorkeur gaat hier naar uit.
Daarmee komt echter ook een verbod op elke privé kilometer vanuit mijn werkgever.
Dus ook niet de 500km die je normaal speling hebt.
Welke ik wilde gebruiken om 2 dagen per week ons aanstaande kindje naar de kinderopvang te brengen welke bijna op de route naar mijn werk ligt.
Mogelijkheid 2:
Ouderwets klappertje op de bijrijdersstoel met een lijst waarin ik de kilometers registreer/opschrijf.
Voor zover ik weet vraagt de belastingdienst niet om een digitale registratie dus daar geen probleem.
Echter is dat wel weer 15 jaar terug in de tijd en niet echt tweakers waardig.
Mogelijkheid 3:
Een app op mijn zakelijke telefoon (Iphone).
Daar zijn er meerdere van, de meeste die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet gratis helaas.
Maar goed wat gemak mag wel wat kosten (binnen alle perken natuurlijk).
Ik heb Easyrit geinstallerd, werkt bijna automatisch en erg gebruikers vriendelijk.
Kost wel 60 euro per jaar, niet extreem veel maar wel wat duurder dan andere apps die ik gezien heb.
Ook zojuist even bekeken:
RitMeter, ziet er wat minder modern uit dan Easyrit is ook wat goedkoper met € 2,15 per maand.
Ik heb nog geen idee hoe en of deze fijn werkt.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Zijn er nog andere apps die ook goed werken?
Of juist apps die ik beter kan vermijden?
Dat kan eventueel ook op Android. Mijn privé telefoon is Android en die heb ik ook altijd bij me.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.