Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnypeeters
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01-2021
Ik heb Paw Patrol : Mighty Pups redden Adventure Bay voor mijn petekind gekocht, maar ik geraak niet voorbij de eerste missie.

Op het einde van de missie moet je een meteoriet lostrekken. Volgens de instructies moet de linkerstick van de controler starten met bewegen en moet je op de juiste knop drukken, maar de stick beweegt niet.
Op YouTube: PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay - FULL GAMEPLAY kan je de instructies zien. Bij 10:19 zit ik vast. De pootjes worden ook niet geel zoals in de video.

Ik heb met twee verschillende controlers geprobeerd, maar het werkt niet.
Iemand die weet of dit een instelling van de controler is of dat er een fout in de game zit?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jij moet zelf de stick in de getoonde richting bewegen en dan op de knop drukken. De stick kan nieteens uit zichzelf bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnnypeeters
Nee, de instructies zeggen "De richting van de linker joystick verandert steeds.Blijf opletten en druk zo snel als je kunt op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 02:51
Pagani heeft gelijk; de stick kan uit zichzelf niet bewegen en dit wordt ook niet in de instructies als zodanig vermeld. Er staat dat de RICHTING van de linker joystick (zoals aan wordt gegeven op het scherm) veranderd en jij moet hierop corresponderend de juiste richting op sturen met de linker joystick, dan zullen de pootjes ook geel worden..

M3 '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johnnypeeters
Bedankt! het is gelukt