Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:28
Hallo allen,

Al goed gezocht maar niks concreet kunnen vinden, vandaar een nieuw topic.

Ben al jaren consultant op het gebied van Office 365. Geef in mijn werk maandelijks verschillende soorten training. Mijn spraak is relatief snel, hierdoor in het verleden meerdere keren bij de logopedist geweest. Dat hielp altijd goed echter voor een bepaalde periode.

Nu ben ik opzoek naar een bedrijf die de trainer goed kan trainen. Hoe bouw je bepaalde rustmomenten in, hoe leg je zaken goed didactisch uit, lichaamstaal, enz.

Zijn hier Tweakers die hier ervaring mee hebben? Ben opzoek naar een training 1 op 1 of in een iets kleinere groep. Natuurlijk al op google gekeken maar door de enorme keuze kan ik nog niet een goede training vinden.

• Bene
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:56

Bene

list incomprehension

Ik heb in het verleden wat cursussen uitgezocht om bij mijn voormalig werkgever het niveau van onze consultants op te trekken. Wat er uit sprong was de presentatie training van Nobbe Mieras op basis van retorica, die was sterk en confronterend.

• badboyqxy
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:09
Je hebt een trainingstraject genaamd teacher teacht teacher waarbij een ervaren teacher leert doceren aan vakmensen. Dit is specifiek gericht op docenten voor het bedrijfsleven

• RobBrands
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 13:05
@Wackmack

2 jaar terug heb ik samen met collega's een consultancytraining gehad. Deze training wordt verzorgd door een adviesbureau genaamd Tropad. De trainingen kunnen uit meerdere dagdelen bestaan en in verschillende groepsgroottes.

Er zijn verschillende soorten trainingen af te nemen. In ons geval ging het over hoe informatie juist kan worden overgebracht door onder andere te kijken naar mondelinge communicatie, maar ook non-verbale communicatie zoals lichaamshouding, gezien vanuit zender als ontvanger.

In deze trainingen word je geconfronteerd met je eigen leerpunten tijdens acteersessies. Op dat moment is het soms wel eens slikken, immers dien je los te komen van jouw gebruikelijke manier van doen en uit je comfortzone te stappen.

Zeker een aanrader!

• KelvinX
  • Registratie: december 2019
  • Nu online
Didactische vaardigheden gaan niet per se helpen denk ik. Structuur in je lesstof en strakker indelen wat je wilt vertellen (en wat niet!) is denk ik belangrijker.

• mierenfokker
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06:59
comptia ctt+ cursus. 6-8 cursisten volgens mij.

Maar als je te snel spreekt moet je dat misschien oplossen, ipv een train de trainer cursus volgen.

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:28
Dank allen! Zitten goede tips mee. Ondertussen contact opgenomen met Nobbe Mieras .
Uit de comfortzone stappen is heel goed, de opdracht komt ook vanuit mijzelf, er is altijd ruimte voor verbetering.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True