Hoi allemaal,
Ik wil voor het eerst een pc bouwen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb een MSI GeForce RTX 3060 Ti 8 GB GAMING X TRIO Video Card (voor 499) weten te bemachtigen, en heb naar onderdelen gezocht die daarbij passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc vooral gebruiken om te gamen (op 1440p), ik zou spellen zoals red dead redemption 2 en assassins creed Valhalla willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst aan €1300 - €1400 te denken, maar het wordt denk ik toch tussen €1400 - €1500. Ik heb de videokaart voor 500 gekocht en met de rest zit rond de 950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet. Ik zou een oude 650W voeding kunnen krijgen en misschien een oude case, maar die zijn beide 10+ jaar oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie tabel onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Als het maar bij elkaar past.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte van het systeem maakt niet uit, ik hoef geen klein compact systeem of iets dergelijks. De PC hoeft ook niet super stil te zijn.
Ga je overklokken?
Nee, denk ik niet.
Wat verwacht je van ons?
Het is mijn eerste gaming pc en hoeft ook niet helemaal perfect, ik vind het vooral belangrijk dat de componenten bij elkaar passen. Ik zou graag horen wat jullie van de build vinden. Ik zit iets boven mijn oorspronkelijke budget, dus mochten jullie nog tips hebben om de kosten iets terug te dringen zou dat fijn zijn. (maar niet noodzakelijk)
Ik wil voor het eerst een pc bouwen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb een MSI GeForce RTX 3060 Ti 8 GB GAMING X TRIO Video Card (voor 499) weten te bemachtigen, en heb naar onderdelen gezocht die daarbij passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc vooral gebruiken om te gamen (op 1440p), ik zou spellen zoals red dead redemption 2 en assassins creed Valhalla willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eerst aan €1300 - €1400 te denken, maar het wordt denk ik toch tussen €1400 - €1500. Ik heb de videokaart voor 500 gekocht en met de rest zit rond de 950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet. Ik zou een oude 650W voeding kunnen krijgen en misschien een oude case, maar die zijn beide 10+ jaar oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie tabel onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Als het maar bij elkaar past.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte van het systeem maakt niet uit, ik hoef geen klein compact systeem of iets dergelijks. De PC hoeft ook niet super stil te zijn.
Ga je overklokken?
Nee, denk ik niet.
Wat verwacht je van ons?
Het is mijn eerste gaming pc en hoeft ook niet helemaal perfect, ik vind het vooral belangrijk dat de componenten bij elkaar passen. Ik zou graag horen wat jullie van de build vinden. Ik zit iets boven mijn oorspronkelijke budget, dus mochten jullie nog tips hebben om de kosten iets terug te dringen zou dat fijn zijn. (maar niet noodzakelijk)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 250,- | € 250,- |
1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Carbon Wifi | € 259,90 | € 259,90 |
1 | Behuizingen | Corsair 275R Airflow Zwart | € 73,90 | € 73,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 62,55 | € 62,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 114,35 | € 114,35 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 940,55 |