Winroute op win95 (486) -=red alert=-

Pagina: 1
Acties:

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik wilde een server met WinRoute draaien, dus ik had er een tweede netwerk kaart ingezet en winRoute geinstalled.

Toen ik na de instal herstarte kreeg ik echter de error: "Er is een beschermings fout opgetreden, u dient de computer te herstarten."

Vervolgens wilde de computer alleen nog maar in veilige modus opstarten. Wat moet ik nu doen?

WinRoute heeft tot mijn spijt geen uninstall, en heeft niks in de registry veranderd (zegt regedit)
Misscdhien ligt de schuld ook wel bij de netwerkkaart.

graag hulp.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Gewoon nog een keer rebooten dan doet ie het meestal wel weer ?

Anders formateer je hem gewoon een keertje ?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=19]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, dit klinkt alsof er iets gruwelijk is misgegaan tijdens de installatie van winroute, al dan niet door een rotte netwerkkaart. Dit om de volgende redenen:
  • Winroute zet wél zooi in het register (massa's ;))<li>Winroute heeft wél een uninstall
</li>

Staat de uninstall niet in het startmenu? Of ook niet in de map waar je winroute hebt geinstalleerd? Als ie daar wel staat: deïnstalleren.

Als ie daar niet staat wordt het lastiger, maar post eerst dit maar eens :)

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Welke versie van winroute is het ? Een paar builds geleden traden er dergelijke fouten op met bepaalde os'sen.

Als je de nieuwste hebt, dan heb ik niets gezegd :)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
hmm..

was het topic kwijt geraakt :)

nu is het probleem al opgelost, maar er is een xtra probleem bij gekomen.

De netwerk kaart die ik erin had gezet was blijkbaar de derde (wist ik veel hoe een ISA-kaart eruit zag, werk pas een jaar met PCs :+ )

Toen heb ik het nog eens geprobeerd met WinGate, wat wel wil draaien, maar blijkbaar nergens herkent wordt.

Ik snap niet hoe dit komt, moet je soms een IPX netwerk hebben voor WinGate?

Verwijderd

nee tcp/ip moet geinstalleerd zij en geconfigged heb je dat gedaan?
post de config van je hele netwerk eens?
Pagina: 1