Ik heb al mijn halogeen spots (25 stuks) in de woonkamer vervangen door Woox GU10 Smart LED spots. Dit werkt an sich gewoon goed via de Woox Home app. Ik heb ook nog een paar Philips Hue Bloom tafellampen die met de Philips bridge (oude versie) verbonden zijn. Die bedien ik ook met een aparte app. Ik moet steeds de apps openen om de lichten aan te doen en in te stellen. Ik heb ook een Sony 55" tv met daarop een Yamaha versterker met twee zuilluidsprekers. Nu wil ik de bediening zoveel mogelijk met voice control gaan doen, maar ik zie werkelijkwaar door de bomen het bos niet meer. Wat heb ik nu precies nodig hiervoor zodat ook andere mensen in mijn huis de verschillende zaken kunnen bedienen?
Ik heb de Google Nest Audio gevonden en ik ken het Amazon Alexa equivalent. Normaal gebruik ik YouTube en Google voor mijn informatie te vergaren maar er staat zoveel en het gros is alleen demo van wat er allemaal mogelijk is. Ik vind nergens de heilige graal van informatie die mij verder helpt om dit voor elkaar te krijgen. Ik wil later misschien ook mijn elektrische rolluiken en dergelijke met voice gaan bedienen. Ik zoek alleen informatie over hoe dit te doen. Tips en tricks zijn welkom.
Ik heb de Google Nest Audio gevonden en ik ken het Amazon Alexa equivalent. Normaal gebruik ik YouTube en Google voor mijn informatie te vergaren maar er staat zoveel en het gros is alleen demo van wat er allemaal mogelijk is. Ik vind nergens de heilige graal van informatie die mij verder helpt om dit voor elkaar te krijgen. Ik wil later misschien ook mijn elektrische rolluiken en dergelijke met voice gaan bedienen. Ik zoek alleen informatie over hoe dit te doen. Tips en tricks zijn welkom.
Forever raver!
Specs: Workstation Server