Ik ben op zoek naar iets waarvan ik hoop dat het bestaat, maar wat mogelijk niet bestaat. Ik moet mijn deurbel vervangen, want, ding werkt niet lekker meer met het knopje. Prima. Dan gelijk op zoek naar iets wat iets slimmer werkt, want nu heb ik een ontvanger met batterijen welke toch meestal na 4 weken weer helemaal leeg zijn. Ik zie heel veel "slimme" deurbellen, deurbellen met cameras, deurbellen met microfoon, en van allerlei van dergelijke dingen. Leuk, maar zit ik niet echt op de wachten. Ik heb geen behoefte aan een camera of microfoon, dat staat er al genoeg binnen het huishouden en ik hoef niet te praten met mijn postbezorger.
Wat ik wel zoek is een bel, waarbij, als we op het knopje drukken, er een "ding dong" af gaat op de Google Home / Minis in huis. Ik kan niet vinden of dat kan met Google Assistant, want meestal als ik iets vind over Google Assistant deurbellen, zitten er al camera's op. Ook qua budget wil ik het niet té maken, heel simpel zoek ik een knopje, dus een euro of 50 is echt wel het maximum. Nu vond ik "Flic" (nee niet die Herr, maar een knopje) die het mogelijk kon, maar ook daarbij was het niet helemaal duidelijk en deze leek ook niet meer verkrijgbaar. Heeft er iemand hier ervaring mee? Weet iemand of dit bestaat?
Wat ik wel zoek is een bel, waarbij, als we op het knopje drukken, er een "ding dong" af gaat op de Google Home / Minis in huis. Ik kan niet vinden of dat kan met Google Assistant, want meestal als ik iets vind over Google Assistant deurbellen, zitten er al camera's op. Ook qua budget wil ik het niet té maken, heel simpel zoek ik een knopje, dus een euro of 50 is echt wel het maximum. Nu vond ik "Flic" (nee niet die Herr, maar een knopje) die het mogelijk kon, maar ook daarbij was het niet helemaal duidelijk en deze leek ook niet meer verkrijgbaar. Heeft er iemand hier ervaring mee? Weet iemand of dit bestaat?