Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag foto's op hoge kwaliteit 4k kunnen bewerken hierbij denk ik aan apps als, photoshop en lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1100 kosten, ik sta ook open voor tweedehands onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen, ik heb wel deze monitor erbij gevonden die ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken: pricewatch: LG 27UL850-W Zilver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht 32 GB ram nodig te gaan hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder genoemd moet de pc zo klein mogelijk blijven, daarnaast vind ik het wel belangrijk dat het systeem goed gekoeld blijft.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem niet voor mij zelf opgesteld, en heb dan zelf ook geen ervaring met foto bewerking. Ik heb onderzoek gedaan naar goede componenten en naar voorbeeld builds gekeken. Toch blijft er een twijfel op de achtergrond vooral omdat ik ook rond een erg kleine behuizing werk wat ik ook nog niet eerder heb gedaan. Mijn vraag is dus of deze build geschikt is voor foto bewerking en ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben om hem te verbeteren. Op pcpartpicker heb ik gekeken of de onderdelen samen functioneren en of het in de behuizing past, daarnaast heb ik gekeken hoe je in deze behuizing moet bouwen.
Het systeem ziet er op het moment als volgt uit:
Ik wil graag foto's op hoge kwaliteit 4k kunnen bewerken hierbij denk ik aan apps als, photoshop en lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 1100 kosten, ik sta ook open voor tweedehands onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen, ik heb wel deze monitor erbij gevonden die ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken: pricewatch: LG 27UL850-W Zilver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht 32 GB ram nodig te gaan hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder genoemd moet de pc zo klein mogelijk blijven, daarnaast vind ik het wel belangrijk dat het systeem goed gekoeld blijft.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem niet voor mij zelf opgesteld, en heb dan zelf ook geen ervaring met foto bewerking. Ik heb onderzoek gedaan naar goede componenten en naar voorbeeld builds gekeken. Toch blijft er een twijfel op de achtergrond vooral omdat ik ook rond een erg kleine behuizing werk wat ik ook nog niet eerder heb gedaan. Mijn vraag is dus of deze build geschikt is voor foto bewerking en ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben om hem te verbeteren. Op pcpartpicker heb ik gekeken of de onderdelen samen functioneren en of het in de behuizing past, daarnaast heb ik gekeken hoe je in deze behuizing moet bouwen.
Het systeem ziet er op het moment als volgt uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 314,06 | € 314,06 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M-ITX/ac | € 123,42 | € 123,42 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus OC | € 280,33 | € 280,33 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K16G4DFD832A | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF600 | € 120,40 | € 120,40 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.172,15 | ||
[ Voor 6% gewijzigd door MarneRat op 06-01-2021 18:34 ]
/f/image/FLudP9BpS1LQfyt0zh4I6pom.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zw0aRpoyHpxZacWi7arrbf7w.png?f=fotoalbum_large)