Hallo iedereen, allereest iedereen nog de beste wensen voor 2021 
Ik ben langzaam componenten aan het inkopen en mijn keuze zijn de Ryzen 5600X en de 3060ti gaming trio
Ook heb ik al een voeding en SSD tot mijn beschikking.
Verder dan dit kom ik niet wat betreft componenten daar waar ik zeer weinig verstand heb van computers.
Ik zou het dus dus fijn vinden als jullie mij een bang for buck mobo, ram,kast en evt coolers kunnen aanraden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral simrace games als ACC, IRacing,Rfactor 2 en F12020
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 100 voor de kast. 100 voor de ram en wat meer voor de mobo en evt coolers
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een airflow case,een mobo die goed werkt met de Ryzen 5600x en die Ram kan draaien op 3600mhz
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bang for buck case met goede airflow, een mobo die ram op 3600mhz kan draaien een goed ram kitje en evt coolers als die nodig zijn.
Ga je overklokken?
staat wel in de planning ja
Wat verwacht je van ons?[i]
HULP, haha ik heb hier echt geen verstand van. daar waar een gpu en cpu kiezen vrij makkelijk was is het totaal anders bij deze componenten. ALVAST BEDANKT
Ik ben langzaam componenten aan het inkopen en mijn keuze zijn de Ryzen 5600X en de 3060ti gaming trio
Ook heb ik al een voeding en SSD tot mijn beschikking.
Verder dan dit kom ik niet wat betreft componenten daar waar ik zeer weinig verstand heb van computers.
Ik zou het dus dus fijn vinden als jullie mij een bang for buck mobo, ram,kast en evt coolers kunnen aanraden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral simrace games als ACC, IRacing,Rfactor 2 en F12020
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 100 voor de kast. 100 voor de ram en wat meer voor de mobo en evt coolers
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 366,80 | € 366,80 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio | € 519,70 | € 519,70 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.246,50 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een airflow case,een mobo die goed werkt met de Ryzen 5600x en die Ram kan draaien op 3600mhz
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bang for buck case met goede airflow, een mobo die ram op 3600mhz kan draaien een goed ram kitje en evt coolers als die nodig zijn.
Ga je overklokken?
staat wel in de planning ja
Wat verwacht je van ons?[i]
HULP, haha ik heb hier echt geen verstand van. daar waar een gpu en cpu kiezen vrij makkelijk was is het totaal anders bij deze componenten. ALVAST BEDANKT
[ Voor 42% gewijzigd door DubbelFrissje op 06-01-2021 16:09 . Reden: rml ]