Filter 'verbruiksmeter' bij Schakelaars + dubbele cat.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-09 06:52
Zoals bij de pricewatch: TP-Link Wi-Fi Smart Plug HS110 (NL-stekker) als bijzonderheid staat is dit denk ik voor veel mensen ook een gewenste specifieke filter.

Je hebt ook de productgroep Verbruiksmeters maar daar staat bovenstaande schakelaar dan bijvoorbeeld niet tussen maar vergelijkbare smart schakelaars dan wel. Het is dus niet makkelijk 1 overzicht te vinden met alle verbruikermetende schakelaars.

Wellicht alle pricewatch: Fibaro Wall Plug (NL) achtige (smart) schakelaars naar de productgroep schakelaars verplaatsen en bovengenoemde filter toevoegen.

Bij verbruiksmeters dan meer professionele cq. niet 220v verbruikmeters ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Dit zijn echter 2 verschillende soorten producten. De een is een verbruiksmeter en doet niets meer dan dat.
De ander is juist een schakelaar welke te integreren is in een domotica-systeem en waarmee je apparaten aan/uit kunt zetten middels schema's.
Het primaire doel van de apparaten is dus anders. Dat de TP-Link als extra ook het energieverbruik kan meten is mooi meegenomen maar dit is dus alleen een mooie bonus.
Ik kan nog wel even kijken of ik extra eigenschappen kan aanmaken bij de schakelaars met oa energieverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
Als de productgroepen zo bedoeld zijn dan wil ik zeg maar zeggen dat er veel producten (Fibaro, Aeotec, Elgato) in de categorie Verbruikmeters daar verkeerd staan. Die hebben weldegelijk een slimme/remote schakel functie (via app of API) en zouden daarmee beter bij de schakelaars kunnen staan als je zegt dat een verbruiksmeter niet meer dan meten doet.

Als je deze producten zou verplaatsen zou dan als gevolg hebben dat in de categorie Schakelaars je niet meer kan terugvinden of ze het verbruik meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
@Mooijekind Hebben jullie dit nog gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Sorry, had je bericht idd niet meer gezien.

Ik heb even gekeken en er staan dan inderdaad een aantal producten in de verkeerde categorie.
Deze zullen worden verplaatst en tevens zal dan bij de schakelaars een spec worden aangemaakt voor het meten van energieverbruik e.d.