Ik heb altijd in multiplayer spellen dat of mijn game uit sync gaat, of ik krijg een internal error, en wordt naar windows terug gemieterd..
Bij mijn doet het spel het wel (multiplayer heb ik nog niet geprobeerd) maar op de een of andere manier doet die de ene keer een filmpje wel en de andere keer wordt je inderdaad teruggegooid naar Windows. Je kan het spel dus alleen spelen door met ESC door de filmpjes heen te drukken (dat vind ik een beetje zonde van die meier die ik er voor betaald heb) had ik net zo goed een geripte illigale kunnen kopen.
Kan je niet ergens een fixed exe halen, waardoor je de cd's op je hd kan zetten, en zo de cd niet nodig hebt?Op maandag 13 augustus 2001 16:16 schreef Knackerbrod het volgende:
Bij mijn doet het spel het wel (multiplayer heb ik nog niet geprobeerd) maar op de een of andere manier doet die de ene keer een filmpje wel en de andere keer wordt je inderdaad teruggegooid naar Windows. Je kan het spel dus alleen spelen door met ESC door de filmpjes heen te drukken (dat vind ik een beetje zonde van die meier die ik er voor betaald heb) had ik net zo goed een geripte illigale kunnen kopen.
edit:
Ik wel, contact me maar ffies via ICQ
Ik wel, contact me maar ffies via ICQ
ff voor de duidelijkheid! Emporer battle for dune heeft nogal veel bugzzzz!
Download gewoon de updates die er voor zijn www.dune2k.com en kijken of ie het dan beter doet!
Pagina: 1