Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een mooi bureau'tje, maar is niet diep genoeg voor mijn 27" monitor. Het is zeer nipt, moest het scherm (het beeld, niet de voet) net over de rand van het bureau hangen, dan zit ik net goed.

Nu ben ik monitor armen om op het bureau blad te bevestigen aan het bekijken, maar ik kan er echt niet op uitmaken dat deze mijn probleem zouden oplossen. Achter mijn bureau heb ik geen muur.

Heeft iemand ervaring met zo'n monitor arm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:20
Goede ervaringen met pricewatch: Newstar FPMA-D1020 aan een keukentafel. Heb er net 2 weggeknikkerd omdat er na een jaar nog steeds geen interesse was in een net gebruikt exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Fluppe
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-02 21:03
Als je bij IKEA naar de keukentafels kijkt in plaats van de bureau's, kom je soms op uitschuifbare exemplaren met een mooi oppervlak voor weinig. Ikzelf gebruik deze van 190x80cm in mijn bureau en heb zo genoeg breedte en diepte voor een 32", een 24", een docking en een printer/scanner.

https://www.ikea.com/be/n...are-tafel-bruin-60447776/

Verder lees ik goede dingen over de monitor arm van Amazonbasics aan €25 op Amazon.nl, maar ik heb er geen persoonlijke ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:38

g0tanks

Moderator CSA
Waar komt je twijfel vandaan? Elke monitorarm kan je naar achteren duwen zodat het beeld achter de rand komt te hangen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je een arm kan vinden die dusdanig kan scharnieren dat je scherm effectief achter de voet van de arm geplaatst kan worden, dan zou dat wel een oplossing voor je kunnen zijn. Met de arm die @Uszka noemt wordt dat denk ik lastig, omdat de staander dan in de weg zit?

Met dit soort armen kan dat volgens mij wel: pricewatch: Newstar NM-D775BLACKPLUS

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 12-01-2021 16:08 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:58
Zelf ervaring met een standaard met twee armen. Maar je hebt hem ook met een arm.

De eerste steekt met de voet aan het bureau 4 centimeter uit. En de arm kan je zo draaien dat het scherm precies boven de rand van je bureau hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Wat voor arm is het uiteindelijk geworden?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Ganymedus schreef op maandag 25 januari 2021 @ 23:34:
Wat voor arm is het uiteindelijk geworden?
Ik heb uiteindelijk een muur montage besteld: Vogel's Wall 1120. Dan kan ik nog ietsje verder zitten.

Heb hem echter nog niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Ah interessante keuze, en dan je kabels gewoon met een gootje naar beneden?

Ik zoek zelf ook een mooie oplossing. Ik heb een sta/zit bureau waarbij een oplossing aan de muur lastig wordt... of het moet mee kunnen bewegen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Ganymedus schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:52:
Ah interessante keuze, en dan je kabels gewoon met een gootje naar beneden?
Uiteindelijk zal het bureau een 15cm van de muur staan en het scherm moet niet zo hoog dat ik me aan de kabels ga storen. Zelf geef ik dan de voorkeur aan zwarte tie wraps.

Nog steeds niet geinstalleerd 8)7. Een ander nadeel aan muurbeugel is dat het nogal definitief is en ik twijfelde over de plaats van mijn bureau. Ondertussen is het wel beslist, volgend weekend installeer ik hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
1 tip ga niet voor de goedkoopste variant maar neem even een beugel wat meer kan dragen kwa gewicht in algemeen zijn ze degelijker en minder kans dat je scherm gaat "wiebelen".

Een scherm aan een arm heb je een mooi opgeruimd bureau van, zelf heb ik het ook en het scherm iets naar achteren staan dat gaat uitstekend.

[ Voor 32% gewijzigd door mr_evil08 op 27-01-2021 13:46 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
poing schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Uiteindelijk zal het bureau een 15cm van de muur staan en het scherm moet niet zo hoog dat ik me aan de kabels ga storen. Zelf geef ik dan de voorkeur aan zwarte tie wraps.

Nog steeds niet geinstalleerd 8)7. Een ander nadeel aan muurbeugel is dat het nogal definitief is en ik twijfelde over de plaats van mijn bureau. Ondertussen is het wel beslist, volgend weekend installeer ik hem.
Een monitorarm bijvoorbeeld heeft in de meeste gevallen een kabelgoot(let erop), je zult dus geen kabels zien hoe hoog of laag je het scherm ook zet.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Pagina: 1