Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:03

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb recent een Logitech C920s webcam aangeschaft, mede omdat er een kek privacy shuttertje bij zou moeten zitten. Zou moeten zitten zeg ik, omdat ik de shutter met geen mogelijkheid kon vinden in de verpakking. Foutje bij inpakken geweest leek me.

Contact opgenomen met de verkoper (vrij grote betrouwbare winkel) en ik kon hem komen omruilen voor een nieuw exemplaar. Zo gezegd, zo gedaan. Thuis weer uit de verpakking gehaald en wederom kan ik met geen mogelijkheid de shutter vinden. En dan ga ik aan mezelf twijfelen. Ben ik nou zo scheel dat ik die shutter niet vind? Twee keer achter elkaar een niet volledig product ontvangen lijkt me heel sterk...

Inmiddels heb ik contact opgenomen met Logitech zelf en gevraagd of ik iets verkeerds doe, of dat ik verkeerd zoek en of ze wellicht de shutter kunnen nasturen. Hier heb ik nog geen reactie op gehad. Voordat ik wederom contact opneem met de verkoper, heb ik een vraag aan mensen hier die deze webcam ook hebben: die shutter, zit die los in de verpakking (zoals ik op google en unboxing video's gezien heb) of ben ik compleet de weg kwijt :+ ?

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
YouTube: Logitech C920s Unboxing

daar zit hij gewoon in de verpakking. Misschien dat die weg is gevallen door de productieproblemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Die had ik inderdaad gezien ja, daarom vroeg ik me ook af of ik nou zo scheel ben... Het doosje dat ik heb gekregen lijkt ook kleiner dan in de video's die ik gevonden heb. Maar hij zit er, tot 2x toe, echt niet in. Productieproblemen n.a.v. de grote vraag bedoel je? Dat zou kunnen ja... Ik wacht vandaag nog even een reactie van Logitech zelf af en anders gaat ie maar weer terug naar de verkoper.

Edit: reactie van Logitech gehad. Ze gaan het klepje in 2 a 3 weken nasturen. Tot die tijd maar even een klepje inproviseren :)

[ Voor 14% gewijzigd door PressPlayOnTape op 07-01-2021 13:29 ]

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1971
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-01-2021
Hetzelfde hier, in overleg met Amazone ga ik een andere bestellen. Nu maar hopen dat het erbij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Ruben1971 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:54:
Hetzelfde hier, in overleg met Amazone ga ik een andere bestellen. Nu maar hopen dat het erbij zit...
Dat had ik in eerste instantie ook gedaan. Had hem bij BCC gekocht en mocht hem omruilen. Maar ook daar ontbrak de shutter. Na contact met Logitech support krijg ik, als het goed is, het klepje binnenkort toegestuurd. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hebben ze nog een reden gegeven waarom die er niet bij zat? Daar ben ik wel benieuwd naar.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Voor wie 'm niet heeft; ik heb vorig jaar zo'n klepje voor €3 besteld via Aliexpress. Dus als je kunt wachten, is dat ook goed te doen. Bij mij was het klepje ook niet meegeleverd.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PressPlayOnTape

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
temp00 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 08:49:
Hebben ze nog een reden gegeven waarom die er niet bij zat? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Nope. Geen flauw idee. Lijkt wel of er een hele batch zonder klepjes is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
iApp schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:00:
Voor wie 'm niet heeft; ik heb vorig jaar zo'n klepje voor €3 besteld via Aliexpress. Dus als je kunt wachten, is dat ook goed te doen. Bij mij was het klepje ook niet meegeleverd.
Dat is wel een goede! Als Logitech toch niet levert is dat inderdaad een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
iApp schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:00:
Ik heb dit losse klepje ook in gebruik. Hij bevalt hier óók prima. Ik kan dus bevestigen dat dat een prima klepje is... Wel raar dat hij er niet bij zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Zojuist vanuit Logitech customer support een nieuw klepje mogen ontvangen! Kostte niets extra (wat ook logisch is aangezien het er gewoon bij hoorde). Maar ik ben blij dat het zo opgelost is :)

Pagina: 1