AAAAARGH... D* helpdesk is super-inconsequent!

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Mijn mobiele telefoon met d* abo is gejat, en volgens de helpdesk moet ik 45 piek betalen voor een nieuwe. Okay, kan gebeuren.

Vervolgens belt mijn vriendin, die ook een d* abo heeft, en ook is gejat, en zij hoeft niks te betalen.

Ik bellen met d*, en ja hoor, dat was een fout en ik moet gewoon betalen.

Ik vertel dat tegen haar, en ze belt ook d*, en nee hoor, er hoeft niks te worden betaald.

Wat is er aan de hand? Word ik nou gewoon genaaid? Want zij heeft een Allin60 abo en heeft er gewoon voor betaald. En ik heb een gratiz Allin180 abo.

Wie weet het?

Verwijderd

Pure discriminatie !!! :+

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

gewoon de namen van de medewerkers vragen zodra je ze aan de tel. krijgt. En verder heb ik nog nooit meegemaakt dat ik voor een nieuwe SIM moet betalen...

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

waarschijnlijk omdat zij ervoor betaald heeft en jij nie.. dan kan iedereen met een gratis abbo zijn tel kwijt zijn en een nieuwe zo krijgen.. is wel makkelijk zo aan telefoons te komen dan he ;)

Maximum effort - Deadpool

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
iedereen moet voor een sim-replacement bij lost/stolen 45 piek betalen. heeft niks met abonnementsvorm te maken.

is je simkaart defect vanwege een technische fout, dan wordt alleen de eerste keer gratis een nieuwe toegezonden.

maar goed, dat is het niet, want je zegt dat hij is gestolen, dus dat wordt gewoon betalen ....

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Maar waarom wordt dan tot 2x toe tegen mijn vriendin gezegd dat ze niet hoeft te betalen. Ze heeft de naam van de callcenterpersoon opgeschreven, dus als we toch moeten betalen gaan we klagen.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wil je mij die naam mailen?
kan ik die persoon daar even op aan spreken :)

dus ga je klachtbrief maar vast schrijven, want betalen moet je ....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Mijn Libertel iZi kaart is 1x beschadigd geweest. Ik moest hem aangetekend versturen, en kreeg gratis een nieuwe. Elke kaart kan gratis 1x vervangen worden daaro. Zou overal moeten gelden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1