Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
nieuwe oled tv tussen de 48 en 55 inch
Wat is je budget?
mijn budget is rond de 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv zal voornamelijk gebruikt worden om gewoon te kijken ( netflix, gewone zenders) en om mijn PS 5 op aan te sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
ikzelf heb al gezocht tussen LG en Sony. Ze hebben elk hun eigen pus en minpunten
LG is in mijn ogen minder een streling voor het oog qua uitzicht tov SONY ( persoonlijke mening)
Welke vragen heb je hier nog over?
grootse twijfel is of het verstandig is nu tijdens de solden een nieuwe tv te kopen? zoja, welke?
of misschien beter nog een maandje wachten? Want als ik mij niet vergis, komen eind januari of februari de nieuwe modellen uit.
alvast bedankt
grtz
joeri
Ik zoek een?
nieuwe oled tv tussen de 48 en 55 inch
Wat is je budget?
mijn budget is rond de 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv zal voornamelijk gebruikt worden om gewoon te kijken ( netflix, gewone zenders) en om mijn PS 5 op aan te sluiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
ikzelf heb al gezocht tussen LG en Sony. Ze hebben elk hun eigen pus en minpunten
LG is in mijn ogen minder een streling voor het oog qua uitzicht tov SONY ( persoonlijke mening)
Welke vragen heb je hier nog over?
grootse twijfel is of het verstandig is nu tijdens de solden een nieuwe tv te kopen? zoja, welke?
of misschien beter nog een maandje wachten? Want als ik mij niet vergis, komen eind januari of februari de nieuwe modellen uit.
alvast bedankt
grtz
joeri