Hallo,
ik ga voor het eerst een game pc bouwen, zelf heb ik al een klein beetje ervaring met computers in elkaar zetten maar ik ben nog niet helemaal zeker of alle hardware die ik samen heb gesteld op papier wel compatible zijn. En ik wil graag jullie mening horen of deze built goed is of beter kan/ adviseren.
De game pc die ik wil gaan maken moet zware games goed kunnen draaien en ik wil er VR games mee spelen.
BUDGET: rond de 1500euro max 1800euro.
Dit is de built die ik nu heb:
CPU: AMD Ryzen 5 - 5600X - AM4 Boxed Processor
Cooler: Stock AMD Wraith Stealth Cooler
Moederbord:ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) (heb voor deze gekozen omdat ik geen kabel naar boven kan trekken in huis)
RAM: HyperX Fury RGB 16GB(2x8GB) 3200MHz
Voeding: Seasonic Focus GX-750
SSD: Samsung 970 EVO 1TB
Video kaart: GEFORCE RTX 3060 TI
Behuizing: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
Monitor: weet ik nog niet, ik wil graag jullie advies horen wat ik het best kan gebruiken bij deze built.
ohja en kan iemand mij vertellen hoe ik misschien goedkoop of gratis Windows 10 home er op kan instaleren.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en je mening geven over deze pc.
Met vriendelijke groet
MK50
ik ga voor het eerst een game pc bouwen, zelf heb ik al een klein beetje ervaring met computers in elkaar zetten maar ik ben nog niet helemaal zeker of alle hardware die ik samen heb gesteld op papier wel compatible zijn. En ik wil graag jullie mening horen of deze built goed is of beter kan/ adviseren.
De game pc die ik wil gaan maken moet zware games goed kunnen draaien en ik wil er VR games mee spelen.
BUDGET: rond de 1500euro max 1800euro.
Dit is de built die ik nu heb:
CPU: AMD Ryzen 5 - 5600X - AM4 Boxed Processor
Cooler: Stock AMD Wraith Stealth Cooler
Moederbord:ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) (heb voor deze gekozen omdat ik geen kabel naar boven kan trekken in huis)
RAM: HyperX Fury RGB 16GB(2x8GB) 3200MHz
Voeding: Seasonic Focus GX-750
SSD: Samsung 970 EVO 1TB
Video kaart: GEFORCE RTX 3060 TI
Behuizing: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
Monitor: weet ik nog niet, ik wil graag jullie advies horen wat ik het best kan gebruiken bij deze built.
ohja en kan iemand mij vertellen hoe ik misschien goedkoop of gratis Windows 10 home er op kan instaleren.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en je mening geven over deze pc.
Met vriendelijke groet
MK50