Al een tijd ben ik op zoek naar tooling om mijn werkzaamheden goed mee te organiseren. Er bestaan nogal wat tools op dat vlak, maar allemaal zijn ze het nèt niet.
Dit zijn mijn “eisen”:
Ik denk dat ik op zoek ben naar een webbased tool/app, die volledig kan integreren met in ieder geval exchange online en planner. Die tool wordt dan mijn kompas. Alleen welke kan wat ik zoek?
Twee vragen:
-Wie heeft een tip voor een tool die ik eens zou kunnen gaan verkennen?
-Hoe organiseren jullie je werk/taken? Ik ben vast niet de enige die hier een goede oplossing voor zoekt.
Dit zijn mijn “eisen”:
- Ik wil alle werkzaamheden in één week- of dagoverzicht zien. Met werkzaamheden bedoel ik agenda-items (afspraken) en taken. Taken moeten dus een datum hebben.
- Als een taak te laat is moet deze “mee schuiven” naar vandaag, zodat ik hem niet vergeet. Ook moet ik deze makkelijk wat naar achteren in de tijd kunnen schuiven.
- Aan taken moet eenvoudig iets toe kunnen worden gevoegd, zoals een stuk tekst. Denk aan een Trello kaart of Jira issue waarin je een comment plaatst.
- Ik moet van een e-mail (in mijn geval Exchange Online, ik gebruik Outlook binnen 365) makkelijk een taak kunnen maken
- Ik moet een e-mail aan een bestaande taak kunnen toevoegen, bijvoorbeeld als comment.
Ik denk dat ik op zoek ben naar een webbased tool/app, die volledig kan integreren met in ieder geval exchange online en planner. Die tool wordt dan mijn kompas. Alleen welke kan wat ik zoek?
Twee vragen:
-Wie heeft een tip voor een tool die ik eens zou kunnen gaan verkennen?
-Hoe organiseren jullie je werk/taken? Ik ben vast niet de enige die hier een goede oplossing voor zoekt.
[Voor 5% gewijzigd door BPTBPTBPT op 05-01-2021 21:47]