Aangezien mijn moederbord van mijn huidige pc het heeft begeven, moet ik binnen afzienbare tijd een nieuw systeem bij elkaar scharrelen.Ik hoop nog enige componenten over te kunnen zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office/media/Gaming (1080/1440)
Wat mag het systeem gaan kosten?
.€750 zonder beeldscherm, iets erover valt over te onderhandelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu intel, maar wil eigenlijk overstappen naar AMD, omdat ik heb begrepen dat de ryzen 5 sneller is als de huidige i5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog een aantal harde schijven en een dvd speler, dus minimaal 4 SATA 600 aansluitingen.Ik wil in de toekomst als de prijzen van de nieuwe generatie GPU's wat gezakt zijn een nieuw exemplaar aankopen.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit systeem goed bij elkaar past. Werkt de processor out of the box op het moederbord ?Kan ik nog een aantal oude componenten meenemen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office/media/Gaming (1080/1440)
Wat mag het systeem gaan kosten?
.€750 zonder beeldscherm, iets erover valt over te onderhandelen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,78 | € 70,78 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Optische drives | LG GH24NS90 Zwart | € 49,08 | € 49,08 |
| 1 | Voedingen | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 119,86 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 102,04 | € 102,04 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 74,12 | € 74,12 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,16 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu intel, maar wil eigenlijk overstappen naar AMD, omdat ik heb begrepen dat de ryzen 5 sneller is als de huidige i5.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog een aantal harde schijven en een dvd speler, dus minimaal 4 SATA 600 aansluitingen.Ik wil in de toekomst als de prijzen van de nieuwe generatie GPU's wat gezakt zijn een nieuw exemplaar aankopen.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit systeem goed bij elkaar past. Werkt de processor out of the box op het moederbord ?Kan ik nog een aantal oude componenten meenemen?