Ik zoek een?
Nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
kwa budget dacht ik rond de € 300,- voor de videokaart.
Mocht het hele systeem een upgrade nodig hebben dan is er een ruimer budget, maar liever spaar ik nog even door.
Geen merkvoorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Games: World of Tanks, Factorio, Cities Skylines
Office, fotobewerking (geen video)
Verder geen spannende softwarepakketten met speciale eisen/wensen.
Huidig systeem:
Ik wil naar een triple screen opstelling. Momenteel 2 schermen aangesloten, maar ik merk toch dat mijn systeem daar moeite mee heeft als ik deze wat ga belasten. Dus als de 3e ook nog aangesloten word ben ik bang dat het echt tegen/over zijn grafische limiet zit.
Op dit moment lijkt de cpu nog voldoende krachtig, maar om 3 schermen aan te sturen zal deze ook wat harder moeten werken, maar hoeveel dat weet ik niet. Is het nodig om het hele systeem te upgraden of kan ik af met een upgrade van de videokaart?
De voeding lijkt mij nog krachtig genoeg voor een betere videokaart.
Kortom, ik denk dat ik met een upgrade van alleen de videokaart weg kan komen, maar ik ben er niet 100% zeker van. Graag maak ik gebruik van de kennis en ervaring van de Tweakers community voor advies en inzicht.
Nieuwe videokaart.
Wat is je budget?
kwa budget dacht ik rond de € 300,- voor de videokaart.
Mocht het hele systeem een upgrade nodig hebben dan is er een ruimer budget, maar liever spaar ik nog even door.
Geen merkvoorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Games: World of Tanks, Factorio, Cities Skylines
Office, fotobewerking (geen video)
Verder geen spannende softwarepakketten met speciale eisen/wensen.
Huidig systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASUS P8Z77-M PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 660 Ti 2GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec LBX-01B-B-B | € 39,58 | € 39,58 |
| 3 | Monitoren | Samsung LS24R650FDU Grijs, Zwart | € 156,61 | € 156,61 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C10 | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Voedingen | Corsair VS550 (80Plus) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 830 series SSD 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 104,90 | € 104,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 379,09 | ||
Ik wil naar een triple screen opstelling. Momenteel 2 schermen aangesloten, maar ik merk toch dat mijn systeem daar moeite mee heeft als ik deze wat ga belasten. Dus als de 3e ook nog aangesloten word ben ik bang dat het echt tegen/over zijn grafische limiet zit.
Op dit moment lijkt de cpu nog voldoende krachtig, maar om 3 schermen aan te sturen zal deze ook wat harder moeten werken, maar hoeveel dat weet ik niet. Is het nodig om het hele systeem te upgraden of kan ik af met een upgrade van de videokaart?
De voeding lijkt mij nog krachtig genoeg voor een betere videokaart.
Kortom, ik denk dat ik met een upgrade van alleen de videokaart weg kan komen, maar ik ben er niet 100% zeker van. Graag maak ik gebruik van de kennis en ervaring van de Tweakers community voor advies en inzicht.