Treat yourself guide nieuwe deskmini

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
@WoutF
reviews: Treat Yourself Gift Guide 2020: van de community, voor de community

De deskmini heeft al een bijna identieke opvolger die kan overklokken. :9
pricewatch: ASRock DeskMini X300

Mag ik vragen, waarom bijna geen artikelen onder de €80, ik durf dit artikel echt niet naar familie door te sturen.

Arloid wordt op het matje geroepen om z'n verjaardagswensen te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:01

WoutF

Hoofdredacteur
Ik quote even de volledige eerste pagina ;)
We zetten zo richting het einde van het jaar onze eindejaarstradities voort. Afgelopen november gingen we al bij jullie te rade voor de leukste techcadeausuggesties voor de feestdagen. Want wie weet het beste wat je voor een tweaker moet kopen? Een hele community van tweakers natuurlijk. In de reacties lazen we meermaals dat mensen de Guide hadden ingezet bij hun voorbereidingen voor Sinterklaas en kerst. Daar kunnen we alleen maar heel blij van worden.

Die eerste Guide bevatte alle cadeaus met een prijs onder 150 euro. Misschien zit je goed in de slappe was en koop je duurdere cadeaus voor je vrienden en familie, maar wij vonden dit een mooi en haalbaar grensbedrag. Dat betekent echter niet dat er geen hele toffe cadeaus zijn in een hoger prijssegment. Daarom hebben we deze Treat Yourself Guide samengesteld, met cadeausuggesties tot 300 euro. Wellicht krijg je van je werkgever een dertiende maand, wordt een keuzebudget uitgekeerd of heb je simpelweg geld over omdat je het niet uit kunt geven aan leuke uitjes.

Vind je dat je zelf dus wel een cadeautje hebt verdiend, dan biedt dit artikel hopelijk de inspiratie die je zoekt. Bij elke suggestie vind je de naam van de tweaker die hem heeft aangedragen.
Jij zoekt denk ik deze :) reviews: Tweakers Gift Guide 2020 - De leukste cadeautips van het jaar

M.b.t je suggestie: dit is de versie die door MeindertHH is aangedragen, daar ga ik niet zomaar aan morrelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arloid
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Oké duidelijk, een kleine disclaimer zou wel handig zijn, mijn oude athlon 200ge heeft toch nieuw leven gekregen als halve 3400ge met de overclock mogelijkheden van de x variant.