Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje te denken om een desktop pc aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze wil ik gaan gebruiken voor de Adobe Creative Cloud programma's zoals InDesign, Photoshop en Illustrator (misschien ook beetje videobewerking). En ik wil hierop een aantal games spelen zoals Minecraft, Sims 4, Subnautica en Slime Rancher.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro, maar als het nodig of beter is wil ik maximaal 1200 uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Ik wil in ieder geval genoeg geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, zolang ze maar goed zijn en positieve recensies hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag minstens 2 beeldschermen aan kunnen hangen, maar volgens mij is dat redelijk standaard.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, standaard instellingen zijn prima.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies willen over wat ik beste zou kunnen kiezen. Ik wil niet een te sterke/dure pc, maar wel waar ik een tijdje mee vooruit kan.
Ik heb al op internet een beetje rond gekeken en heb iets samengesteld via pcpartpicker, maar ik heb er weinig verstand van en zou dus graag wat feedback willen.
Alvast bedankt
Ik zit al een tijdje te denken om een desktop pc aan te schaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze wil ik gaan gebruiken voor de Adobe Creative Cloud programma's zoals InDesign, Photoshop en Illustrator (misschien ook beetje videobewerking). En ik wil hierop een aantal games spelen zoals Minecraft, Sims 4, Subnautica en Slime Rancher.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro, maar als het nodig of beter is wil ik maximaal 1200 uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. Ik wil in ieder geval genoeg geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, zolang ze maar goed zijn en positieve recensies hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er graag minstens 2 beeldschermen aan kunnen hangen, maar volgens mij is dat redelijk standaard.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, standaard instellingen zijn prima.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies willen over wat ik beste zou kunnen kiezen. Ik wil niet een te sterke/dure pc, maar wel waar ik een tijdje mee vooruit kan.
Ik heb al op internet een beetje rond gekeken en heb iets samengesteld via pcpartpicker, maar ik heb er weinig verstand van en zou dus graag wat feedback willen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 132,- | € 132,- |
| 1 | Videokaarten | Asus Dual GeForce GTX 1660 Super 6GB OC Edition GDDR6 EVO | € 283,87 | € 283,87 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 2TB | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon RGB LIT 100 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Geheugen intern | XPG Spectrix D60G AX4U320038G16-DT60 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD 2,5" (3D v-nand (TLC)) 1TB | € 94,90 | € 94,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 984,57 | ||
Alvast bedankt
[ Voor 71% gewijzigd door Sanne0 op 05-01-2021 16:24 ]