Thunderbird blijft 'ronddraaien'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 15:25
Sinds een tijdje blijft mijn Thunderbird rondjes draaien c.q. laden. Hij haalt geen email meer binnen. Nu heb ik geprobeerd het programma volledig te verwijderen en opnieuw te installeren, dit ging goed totdat ik de backup up (de gehele thunderbird map in appdata) terug ging zetten. Er zit dus ergens een fout in het profiel o.i.d.
Kent iemand dit probleem?

Ik heb ook al de tls.version proberen aan te passen maar dit was geen oplossing. Het gaat hier trouwens niet om gmail maar gewoon een provider adres, waarbij ik wel gewoon in de webmail kan komen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:08
Als je add-ons gebruikt deze wellicht eens uitschakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nee gebruik ik niet en ook al geprobeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nou het is opgelost. Met een frisse start begonnen en oude mappen terug gezet 1 voor 1. Nu werkt het weer, misschien dat er ook wel iets niet meer klopte in de instellingen ik durf niet exact te zeggen waar het probleem lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KodeGroot
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 02-08-2021
Ik heb sinds zaterdag 31 juli 2021 hetzelfde probleem. Thunderbird versie 78.12.0 (32-bit) Ik werk met Windows 10 (64-bit). De post komt wel binnen of wordt verzonden maar is niet zichtbaar. Met 'repair folder' van Inbox en Sent wordt de post zichtbaar. Als ik Thunderbird opstart draait er enige tijd een grijze cirkel bij Inbox of Sent. Zo ook bij de aangemaakte mappen per klant waar oudere mail in staat. Wat is er aan de hand.