usb link kabel wil niet

Pagina: 1
Acties:

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00
het mensen

ik wil dus mn laptop op mn gewone comp aansluiten dmv een usb link kabel..

de software installeert een usb bridge in het netwerkadapters gedeelte van je apparaatbeheer en een ander ding in je usb controller gedeelte van je apparaatbeheer.

netbeui en tcp/ip als protocollen en client voor ms netwerken .. heb mn harddisks gedeelt. beide computers in dezelfde werkgroep.

nu is het zo dat ik nog steeds alleen de lokale computers in de netwerkomgeving zie.. zoeken naar andere computers levert ook niets op.

als iemand me hier mee zou kunnen helpen zou dat helemaal geweldig zijn..

ok thx

mollie

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Heb je al naar de ip adressen van beide pc's gekeken? Hebben ze niet toevallig het zelfde IP adres, of hebben ze een IP adres wat buiten het subnet mask van de ander valt?
(Bijvoorbeeld de een 192.168.0.1 met subnet 255.255.255.0 en de ander 168.0.0.1 met subnet 255.255.255.0)
in dat geval kunnen ze elkaar niet zien.
Aan te raden is om de een 192.168.0.1 en de ander 192.168.0.2 te maken met een subnet mask van 255.255.255.0.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• mollie
daar heb ik dus nog niet naar gekeken.. ip instellingen staan allenaal op standaard/automatisch.. ik ga de instelling die je hebt gegeven eens proberen ..
alvast bedankt!!!

molie

• mollie
JAAAAAAAAAAAAAH dat was het dus :) thx i zat er al een hele tijd mee te kloten .. bedankt!!!

mollie