Hallo Tweakers,
Een van mijn PC's beschikt over een GIGABYTE Z87X-UD3H-CF moederbord. Dit moederbord heeft een TPM header waar je een TPM module in kan plaatsen (nodig voor BitLocker). Zie:
:strip_exif()/f/image/mTM9XyyiOPHKNPuR70Ez1zpD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik een GIGABYTE GC-TPM2.0 module gevonden:
:strip_exif()/f/image/xpGtAQCsFlWpseWJlVZIrAux.jpg?f=fotoalbum_large)
De vereisten van deze module zijn als volgt:
Compatibel met GIGABYTE moederborden met een TPM header uit de volgende series:
Intel platform: 200-series, 100-series, 8-series , 9-series & X99 series
AMD platform: FM2 series
Nu ben ik benieuwd of deze TPM module compatible is met mijn moederbord. De aansluiting komt overeen, dus volgens mij moet het allemaal werken, maar ik snap niet helemaal waar ik de intel platform versie terug kan vinden
In de handleiding van het moederbord kon ik niets vinden, behalve dat er een TPM header aanwezig is, en de specificaties van de TPM module tonen alleen bovenstaande tekst.
Kan iemand vertellen of deze module zou moeten werken? Of waar ik anders kan vinden welk intel platform het is? Ik gebruik een Intel Core i7 4770 CPU in elk geval. Alvast dank!
Een van mijn PC's beschikt over een GIGABYTE Z87X-UD3H-CF moederbord. Dit moederbord heeft een TPM header waar je een TPM module in kan plaatsen (nodig voor BitLocker). Zie:
:strip_exif()/f/image/mTM9XyyiOPHKNPuR70Ez1zpD.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik een GIGABYTE GC-TPM2.0 module gevonden:
:strip_exif()/f/image/xpGtAQCsFlWpseWJlVZIrAux.jpg?f=fotoalbum_large)
De vereisten van deze module zijn als volgt:
Compatibel met GIGABYTE moederborden met een TPM header uit de volgende series:
Intel platform: 200-series, 100-series, 8-series , 9-series & X99 series
AMD platform: FM2 series
Nu ben ik benieuwd of deze TPM module compatible is met mijn moederbord. De aansluiting komt overeen, dus volgens mij moet het allemaal werken, maar ik snap niet helemaal waar ik de intel platform versie terug kan vinden
Kan iemand vertellen of deze module zou moeten werken? Of waar ik anders kan vinden welk intel platform het is? Ik gebruik een Intel Core i7 4770 CPU in elk geval. Alvast dank!