Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
All-round pc, virtualisatie, gaming. (geen videobewerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet zo spannend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem een seagate ironwolf 8tb sata disk mee en een intel 660p 2tb nvme ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 voeding, 1 gpu, geen raid (heb al een nas voor backup)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia staan voor mij vast, mag misschien iets langzamer zijn dan AMD maar ik prefereer domweg de intel-chipset.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte belangrijker dan raw-performance.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Idee is om een black&white desktop te bouwen, zodoende ook meerdere witte componenten op de lijst. Onderstaande lijst is samengesteld adhv 10e generatie intel, ik wacht nog even tot de 11e generatie komt zodat ik formeel pci-e 4.0 support heb. Dus mobo zal een asus Z590 worden, en de processor 11900K (of wat het model ook wordt).
Mijn vraag aan jullie is vooral, zouden jullie dingen anders aanpakken zoals ik nu heb samengesteld. Heb primair voor corsair rgb componenten gekozen zodat dit goed op elkaar afgestemd is?
All-round pc, virtualisatie, gaming. (geen videobewerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs is niet zo spannend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neem een seagate ironwolf 8tb sata disk mee en een intel 660p 2tb nvme ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 voeding, 1 gpu, geen raid (heb al een nas voor backup)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia staan voor mij vast, mag misschien iets langzamer zijn dan AMD maar ik prefereer domweg de intel-chipset.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte belangrijker dan raw-performance.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Idee is om een black&white desktop te bouwen, zodoende ook meerdere witte componenten op de lijst. Onderstaande lijst is samengesteld adhv 10e generatie intel, ik wacht nog even tot de 11e generatie komt zodat ik formeel pci-e 4.0 support heb. Dus mobo zal een asus Z590 worden, en de processor 11900K (of wat het model ook wordt).
Mijn vraag aan jullie is vooral, zouden jullie dingen anders aanpakken zoals ik nu heb samengesteld. Heb primair voor corsair rgb componenten gekozen zodat dit goed op elkaar afgestemd is?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-10900K Boxed | € 526,35 | € 526,35 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Maximus XII Hero (Wi-Fi) | € 402,35 | € 402,35 |
| 1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC White Edition | € 1.049,- | € 1.049,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Tempered Glass Clear Tint Zwart/Wit | € 154,40 | € 154,40 |
| 1 | Kabels | Corsair Premium Individually Sleeved PSU Cables Pro Kit Type 4 Gen 4 Wit Wit | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Casemodding | Fractal Design Flex VRC-25 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H100i RGB PLATINUM SE V2 | € 147,14 | € 147,14 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair iCUE QL140 RGB PWM Single Fan Wit, 140mm | € 39,59 | € 39,59 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair CMW32GX4M4C3600C18W | € 227,- | € 227,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850i | € 168,80 | € 168,80 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB | € 132,90 | € 132,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.976,38 | ||
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch