Ik zoek een?
Blu ray player
Wat is je budget?
Wat is schappelijk 250-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om.
Wat wil je er precies mee doen?
Welke apparatuur heb je al?
Wat verwacht je te kunnen gaan doen?
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Afspelen van fysieke blu ray( bd25,bd 50, 3d, en uiteraard 4k. Misschien later imax enhanced disks en dolby vision mocht dat ooit komen?
X4400H, vw270 beamer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om fysieke blurays af te spelen en vanaf mijn nas. Maar voornamelijk is mijn vraag: verbeterd het de beeld/audio kwaliteit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik kan op internet niet echt veel vinden, veel proberen product a aan te prijzen voor commissie(affiliate) en andere kanalen lees ik weer dat als je al een Xbox hebt of een htpc dat zoiets al voldoende is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nu ik een native 4k beamer heb, een leuke dolby atmos speaker set, wil ik eens kijken wat ik verder kan upgraden. En wil dus kijken of ik ook het afspelen van mijn blurays kan verbeteren met een dedicated speler.
Heb al een playstation 5, xbox series x, een htpc
Blu ray player
Wat is je budget?
Wat is schappelijk 250-500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om.
Wat wil je er precies mee doen?
Welke apparatuur heb je al?
Wat verwacht je te kunnen gaan doen?
Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Afspelen van fysieke blu ray( bd25,bd 50, 3d, en uiteraard 4k. Misschien later imax enhanced disks en dolby vision mocht dat ooit komen?
X4400H, vw270 beamer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om fysieke blurays af te spelen en vanaf mijn nas. Maar voornamelijk is mijn vraag: verbeterd het de beeld/audio kwaliteit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik kan op internet niet echt veel vinden, veel proberen product a aan te prijzen voor commissie(affiliate) en andere kanalen lees ik weer dat als je al een Xbox hebt of een htpc dat zoiets al voldoende is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nu ik een native 4k beamer heb, een leuke dolby atmos speaker set, wil ik eens kijken wat ik verder kan upgraden. En wil dus kijken of ik ook het afspelen van mijn blurays kan verbeteren met een dedicated speler.
Heb al een playstation 5, xbox series x, een htpc
How are you doing?