iPhone scherm draait niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisd44
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-01-2021
Mijn vraag

Mijn IPhone XS zijn scherm wil helemaal niet draaien, ook de kompas app werkt niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de laatste software update iOS 14.3

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:41
Misschien een domme opmerkingen. (Komt omdat je héél veel informatie geeft!)
Maar heb je het staanderichtingsslot uit staan? Kun je doen via rechtsboven naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:57
Nee want dan zou zijn kompas wel gewoon werken. Ik denk dat je gyroscoop module kapot is. Ik zou een goede backup maken en je garantie claimen bij Apple als je die nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Dennisd44, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf o.a. hebt geprobeerd en hebt gevonden. Op deze manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed zelf had geprobeerd. Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone xr not rotating vind je al een schat aan informatie en mogelijke oplossingen. Heb je dat al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/