Mijn vraag
Plex media server stopt of crashed in een specifieke situatie. Namelijk als die videominiaturen (die je ziet als je over de tijdlijn beweegt met je muis) aan het maken is en ik mijn systeem lock. Dit gebeurd niet als Plex geen miniaturen aan het maken is. Probleem is dus ook dat Plex geen geplande taken (althans de miniaturen) uitvoerd wanneer Windows gelocked is.Relevante software en hardware die ik gebruik
Plex web 4.47.3Plex media server 1.21.1.3842
Windows 10 pro
Windows versie 10.0.19042 build 19042
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows user lokaal gemaakt. Dus geen Microsoft account meer gebruiken.Geen wachtwoord op de user gezet. Daarna kwam ik erachter dat Plex alleen crashed bij het maken van de miniaturen.
Plex logging aangezet. Al weet ik niet welke logfile ik moet hebben. Ik heb er meerdere bekeken en zie geen fouten (error).
Aanvullend:
Ik heb 2 weken geleden Windows op nieuw geïnstalleerd wegens een hardware upgrade. Daarbij heb ik ook Plex opnieuw erop gezet. Voorheen maakte ik geen gebruik van miniaturen. Nu wel.
Ik zou graag hulp willen bij het oplossen van dit probleem. Plex moet op mijn machine namelijk in de nacht alles bijwerken en blijven draaien bij Win + L. Ongeacht welke acties die nu aan het doen is.