Onterrechte flamebait

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 18:42
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=343783

In mijn reaktie kraak ik niets of niemand af.
Dat iemand de opmerking als overbodig beoordeeld vind ik OK (is immers persoonlijk), maar een flamebait is onterecht. SlaSaus beaamt mijn reaktie, blijkens zijn reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Inderdaad tis geen flame maar als je het anders bekijkt wel een troll. Want je zegt waar iedere bezoeker op tweakers.net heel veel aandacht voor heeft om maar niet te zwijgen over passie dat er geen vernieuwingen meer zijn op hun passiegebied of hobby gebied.

Als ik het nuchter bekijk is het een 0 of 1 want je voegt niets toe maar hij staat nu op 1 (flame) maar ik zie wel en hou em ook wel in de gaten.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan idd als troll uitgelegd worden.

"meer van hetzelfde", "weinig ontwikkelingen" en "doe mij maar produkt x"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welja, die reactie staat een uur niets te doen, wil ik er eindelijk op reageren, begint iedereen mee te doen...

Anyway, ik heb hem een -1 overgewaardeerd gegeven, met in het achterhoofd de mogelijkheid dat iemand hem een +1 inzichtvol of +1 gemodereerd kan geven om de tag te veranderen.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
* Felicia geeft de +1 gemodereerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
OK, kan wellicht als troll uitgelegd worden, maar da zou ik de faq wel aanpassen
-1 troll:ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel.
Maar de passie waar hierboven over gesproken wordt, mis ik juist bij deze nieuwe generatie geluidskaart. Wellicht dat mijn passie net wat anders ligt. Mijn passie ligt bij nieuwe toepassingen, maw mogelijkheden die voorheen niet mogelijk waren. Die mogelijkheden doen mij ertoe bewegen nieuwe hardware te kopen. En dat is wat ik meende te zeggen.

Ten slotte: ik denk dat veel computerliefhebbers, en met name de tweakers, alle ontwikkelingen in hardware en software met liefde volgen. En een groot deel daarvan zit samen met mij op een echt nieuwe reolutionaire toepassing te wachten. Dat is ook passie.

Tijdens deze reaktie heeft wauskes mij blij gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, imo ziet je verhaal er heel anders uit als ik jouw reacties hier lees, het gaat om de tekst die op t.net staat, die kan als trollerig gezien worden.

Hij is niet grof, dat klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Tijdens deze reaktie heeft wauskes mij blij gemaakt :D
Heej, wacht eens, we werken als team. Als wauskes eerst de -1 had gegeven, had ik de +1 gemodereerd gegeven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
ik zal de volgende keer mijn mening iets discreter formuleren.

PS: good team-work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 17:59 schreef R Kuipers het volgende:
ik zal de volgende keer mijn mening iets discreter formuleren.

PS: good team-work
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op maandag 13 augustus 2001 17:45 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Heej, wacht eens, we werken als team. Als wauskes eerst de -1 had gegeven, had ik de +1 gemodereerd gegeven.

;)
Ik geef nooit -1 :D

Maar inderdaad teamwork is het belangrijkste wat je hier kan doen. So 'yall keep up the goody worky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, -1: Flamebait, -1: Overgewaardeerd, +0.80: Gemodereerd, Totaal: 0.8 / 6x
+1 gemodereerd staat het nu.

Als het minder was geweest had ik wel een modpuntje over, dit is geen troll, dit is gewoon een constaterig van een feit.
De hele ICT industrie ligt een beetje op zijn gat ivm de recessie in de US en de klappende iNetzeepbel, dus is het de laatste tijd een beetje saai.

Alleen Rambus en de p4 is nog een beetje spectacualiar, de videobakkers, AMD, chipsetters etc en zeker creative zijn een beetje mak het laatste jaar.

* Delerium meende dat over een paar maanden een nieuwe SB kaart de markt zou zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op maandag 13 augustus 2001 19:11 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

* Felicia meende dat over een paar maanden een nieuwe SB kaart de markt zou zien :P
Dat is dit kaartje dacht ik. En willen ze de SB live nou nog verder uitmelken?

Wat betreft de P4 en de RamBus jes dus vind ik dus helemaal niet spectaculair als de P3-T ze al voorbij schiet. (de echte opvolger van de athlon wil ik nu wel eens zien en dan ben ik weer echt te vreden.)

edit: thor gaf me een hint maar waar die het nu over heeft weet ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 19:45 schreef wauskes het volgende:
Wat betreft de P4 en de RamBus jes dus vind ik dus helemaal niet spectaculair als de P3-T ze al voorbij schiet. (de echte opvolger van de athlon wil ik nu wel eens zien en dan ban ik weer echt te vreden.)
* korenwolf wil zeggen dat het nog heel lang duurt eer er een echte opvolger van de athlon komt en dat ie tegen die tijd hier op tweakers.net al lang de dienst uit maakt. Waarom de user 'weer echt te vreden' het met een ban moet ontgelden is me daarentegen wel een raadsel...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Thanx voor de hint thor maar een ban of een ben maakt inderdaad veel uit. Zoals gebleken is heb ik dus een ben telefoon met een ban abo :D

Pagina: 1