Ik zou graag willen dat wanneer ik in Windows type, dat woorden die ik fout type automatisch worden gecorrigeerd, net als dat met autocorrect in android werkt met het Swiftkey toetesenbord. Dit wil ik graag voor het Nederlands.
Ik heb bij de instellingen het volgende aangevinkt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bzdxQPK7ybWPLJD38m7aCrzx.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GdwgEkerdbrGwMokZKRsE2Tz.png?f=user_large)
Wanneer ik type, zie ik het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/xL1lXmwW6bEzhPjgpMg1cMb8.png?f=user_large)
Als ik een woord verkeerd spel, wordt er dus wel een goede suggestie gedaan, maar het woord wordt niet automatisch gecorrigeerd. Dit terwijl de autocorrect functie bij de instellingen wel suggereert dat dit zou kunnen.
Wanneer ik in het Engels type, werkt het overiegens ook niet.
Ik type gewoon op een hardware toetsenbord overigens. Windows in tablet modus zetten helpt ook niet (een suggestie die ik ergens anders las).
Ik zou graag weten of dit bij anderen wel werkt, en zo ja wat ik zou kunnen doen om het bij mij werkend te krijgen.
Ik sta ook open voor een andere manier om een goede autocorrect in windows 10 te krijgen. Het gaat enkel gebruikt worden in Google Chrome, dus een goede extensie die daarop werkt voor Nederlandse autocorrect is ook welkom. Ik heb lang gezocht maar die helaas niet kunnen vinden.
Ik heb bij de instellingen het volgende aangevinkt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bzdxQPK7ybWPLJD38m7aCrzx.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GdwgEkerdbrGwMokZKRsE2Tz.png?f=user_large)
Wanneer ik type, zie ik het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/xL1lXmwW6bEzhPjgpMg1cMb8.png?f=user_large)
Als ik een woord verkeerd spel, wordt er dus wel een goede suggestie gedaan, maar het woord wordt niet automatisch gecorrigeerd. Dit terwijl de autocorrect functie bij de instellingen wel suggereert dat dit zou kunnen.
Wanneer ik in het Engels type, werkt het overiegens ook niet.
Ik type gewoon op een hardware toetsenbord overigens. Windows in tablet modus zetten helpt ook niet (een suggestie die ik ergens anders las).
Ik zou graag weten of dit bij anderen wel werkt, en zo ja wat ik zou kunnen doen om het bij mij werkend te krijgen.
Ik sta ook open voor een andere manier om een goede autocorrect in windows 10 te krijgen. Het gaat enkel gebruikt worden in Google Chrome, dus een goede extensie die daarop werkt voor Nederlandse autocorrect is ook welkom. Ik heb lang gezocht maar die helaas niet kunnen vinden.
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!