Mijn vraag
Gisteren!! na lange discussie een laptop aangekocht en ontvangen voor de thuis school. Heeft 1,5u gewerkt totdat kindlief hem op de grond liet stuiteren, vraag me niet hoe.. Sindsdien start de laptop niet meer op. De power button reageert en power lampje gaat branden. Geen enkel beeld of geluid. Voeding en accu werken nog. Verder komt er niets uit. Aan buitenkant geen schade. Binnenkant zie ik niets kapot maar daar heb ik geen kijk op
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo IdeaPad 3, Intel Core I3, Windows 10. Om precies te zijn deze
https://www.coolblue.nl/p...3-15iil05-81we00frmh.html
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- power button langere tijd indrukken
- reset button aan zijkant indrukken
- accu verwijderd en terug geplaatst
- bios batterij los gekoppeld en terug
- extern scherm aan gesloten
- opgestart met en zonder voeding
Ben bang dat het moederbord of zoiets stuk is wil graag weten wat ik nog self kan doen voor naar een fixer oid te gaan. Laptop is helemaal nieuw, helaas geen verzekering die dekkend is.
Alvast dank voor tips en advies.
...
Gisteren!! na lange discussie een laptop aangekocht en ontvangen voor de thuis school. Heeft 1,5u gewerkt totdat kindlief hem op de grond liet stuiteren, vraag me niet hoe.. Sindsdien start de laptop niet meer op. De power button reageert en power lampje gaat branden. Geen enkel beeld of geluid. Voeding en accu werken nog. Verder komt er niets uit. Aan buitenkant geen schade. Binnenkant zie ik niets kapot maar daar heb ik geen kijk op
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo IdeaPad 3, Intel Core I3, Windows 10. Om precies te zijn deze
https://www.coolblue.nl/p...3-15iil05-81we00frmh.html
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- power button langere tijd indrukken
- reset button aan zijkant indrukken
- accu verwijderd en terug geplaatst
- bios batterij los gekoppeld en terug
- extern scherm aan gesloten
- opgestart met en zonder voeding
Ben bang dat het moederbord of zoiets stuk is wil graag weten wat ik nog self kan doen voor naar een fixer oid te gaan. Laptop is helemaal nieuw, helaas geen verzekering die dekkend is.
Alvast dank voor tips en advies.
...