Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag VMware workstation gaan gebruiken .
Ik wil mijn verder gaan verdiepen in linux door middel van vmware.
dual boot is geen werkbare optie voor mij (als ik iets "geks"doe moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met instaleren) en bij vmware heb ik de optie van snapshots
Daarnaast wil ik mij ook graag verdiepen in het programmeren van c sharp door middel van https://dotnet.microsoft.com/learn/csharp.
spellen speel ik bijna niet, ja wat spellen op facebook en wat kaartspellen.
en ja ik wil ook wel graag netflix en uitzending gemist kunnen kijken. maar daar heb ik volgens mij geen echt goede grafische kaart voor nodig.
basis OS is windows 10 pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding
coolmaster product no. RS-620-ASAA-A1
CoolerMaster Real Power M620 Modular
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat ik met 32 gb wel genoeg geheugen heb voor vmware en daarnaast ook nog wat "over" heb voor de Toekomst
voor de rest staat het lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik wil wel echt een intel procesor puur vanwege de ingebouwde "grafische kaart" en ze worden niet zo warm als amd.
Daarnaast wil ik ook wel graag een redelijk rustige pc je mag hem wel horen . 35 db is wel een beetje de max
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee Ik ga niet overklokken, ik wil graag een systeem dat een beetje extra heeft .
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
ik zou het fijn vinden als jullie hier met al jullie kennis en ervaring naar onderstaande kijken of alles wel goed met elkaar kan werken voor het geen wat ik graag wil.
daarnaast is de prijs ook belangrijk niet meer dan 1000 euro liefst minder met een budget grafische kaart.
De processor en de harde schijf en de hoeveelheid geheugen staan vast.
ik twijfel nog over het moeder bord. Ik hoef echt niet het goedkoopste wat er is, maar hoef ook geen high end ,wel graag eentje waar ik in de toekomst mee voor uit kan.
wat heb ik zelf onderzocht /nagekeken
ik heb de diverse bestbuy van tweakers door gelezen .aan de hand van die informatie bij diverse pc winkels online zelf een pc samengesteld.( om te kijken of alles wel samen kan werken, ik weet natuurlijk wel dat een amd processor niet in een intel socket kan
zelf wat informatie nagelezen over de diverse processors en chipsets
mijn "kennis"komt nog uit het tijdperk van amd 64 windows xp
Ik wil graag VMware workstation gaan gebruiken .
Ik wil mijn verder gaan verdiepen in linux door middel van vmware.
dual boot is geen werkbare optie voor mij (als ik iets "geks"doe moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met instaleren) en bij vmware heb ik de optie van snapshots
Daarnaast wil ik mij ook graag verdiepen in het programmeren van c sharp door middel van https://dotnet.microsoft.com/learn/csharp.
spellen speel ik bijna niet, ja wat spellen op facebook en wat kaartspellen.
en ja ik wil ook wel graag netflix en uitzending gemist kunnen kijken. maar daar heb ik volgens mij geen echt goede grafische kaart voor nodig.
basis OS is windows 10 pro
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding
coolmaster product no. RS-620-ASAA-A1
CoolerMaster Real Power M620 Modular
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat ik met 32 gb wel genoeg geheugen heb voor vmware en daarnaast ook nog wat "over" heb voor de Toekomst
voor de rest staat het lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik wil wel echt een intel procesor puur vanwege de ingebouwde "grafische kaart" en ze worden niet zo warm als amd.
Daarnaast wil ik ook wel graag een redelijk rustige pc je mag hem wel horen . 35 db is wel een beetje de max
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee Ik ga niet overklokken, ik wil graag een systeem dat een beetje extra heeft .
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
ik zou het fijn vinden als jullie hier met al jullie kennis en ervaring naar onderstaande kijken of alles wel goed met elkaar kan werken voor het geen wat ik graag wil.
daarnaast is de prijs ook belangrijk niet meer dan 1000 euro liefst minder met een budget grafische kaart.
De processor en de harde schijf en de hoeveelheid geheugen staan vast.
ik twijfel nog over het moeder bord. Ik hoef echt niet het goedkoopste wat er is, maar hoef ook geen high end ,wel graag eentje waar ik in de toekomst mee voor uit kan.
wat heb ik zelf onderzocht /nagekeken
ik heb de diverse bestbuy van tweakers door gelezen .aan de hand van die informatie bij diverse pc winkels online zelf een pc samengesteld.( om te kijken of alles wel samen kan werken, ik weet natuurlijk wel dat een amd processor niet in een intel socket kan
zelf wat informatie nagelezen over de diverse processors en chipsets
mijn "kennis"komt nog uit het tijdperk van amd 64 windows xp

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH3C, G1) Tray | € 174,83 | € 174,83 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B460M-PLUS (WI-FI) | € 115,10 | € 115,10 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Mini ITX OC 6G | € 262,99 | € 262,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 23,95 | € 23,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial CT2K16G4DFD832A | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Solid state drives | WD Blue SSD 2,5" (3D v-nand (TLC)) 1TB | € 94,90 | € 94,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 841,71 |