Hoe krijg ik mijn crypto wallet weer online?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanvdb98
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik had Stratis en Reddcoin een tijdje geleden aangekocht. Deze cryptocoins had ik opgeslagen in de wallet die Stratis en Reddcoin zelf aanbieden. Mijn laptop waarop ze waren opgeslagen was aan vernieuwing toe, waardoor ik een transactie heb gedaan naar de wallets op mijn nieuwe laptop. Echter zijn mijn wallets op mijn nieuwe laptop offline, waardoor mijn wallet niet gesynchroniseerd wordt. Nu verschijnt mijn tegoed van mijn beide coins niet in mijn wallet op mijn nieuwe laptop.

Mijn vraag is: Hoe krijg ik mijn wallet weer online, zodat deze kan synchroniseren en mijn tegoed hopelijk zichtbaar wordt in mijn wallet?

Alvast bedankt voor de reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik ken de specifieke wallets niet, maar je zult je saldo pas zien als ze gesynchroniseerd zijn, dus vind je ze waarschijnlijk op de oude niet terug en op de nieuwe pas als die helemaal up to date is. Waarom zijn de wallets offline, heb je een oude versie? Of zorgt de firewall ervoor dat ze geen verbinding kunnen maken? Kijk even welke poort hiervoor gebruikt wordt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen