Toon posts:

Te ijverige "Regels" in Outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• presidentpol
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 04-01 16:14
Mijn vraag
Heb Regels ingesteld in Outlook om reclame en mail van bedrijven en zo in een map "Zakelijk" te plaatsen. Dat gebeurt nu ook, maar het merendeel van privémail verdwijnt nu ook in de map Zakelijk, dus dit schiet niet op...

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Outlook van Microsoft 365 Business Standard, Windows 10 Education 64 bits..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Eerlijk gezegd nog niks...

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:33

g0tanks

Moderator CSA
presidentpol schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:13:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Eerlijk gezegd nog niks...
Deze vraag stellen we niet voor niets, want we verwachten ook een stukje eigen inzet. Daarnaast is het lastig om iets te zeggen als je niet meer informatie geeft over de ingestelde regels. Wij kunnen nu slechts gokken waarom je privémailtjes ook als zakelijk worden bestempeld.

Ik laat het topic open, maar verwacht wel dat je deze informatie toevoegt en zelf wat onderzoek doet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee