I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Volgens mij heb ik de kamer al aangepast via de tado site zelf 
Toch blijf ik met mijn vraag zitten over het aansluiten. heeft iemand hier verstand van?
Toch blijf ik met mijn vraag zitten over het aansluiten. heeft iemand hier verstand van?
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Fijn dat het opgelost is met de kamers.maubaan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:10:
Goedemiddag,
Ik ben thuis bezig met het aanleggen van een Tado netwerk.
Graag wil ik mijn thermostaat in de zelfde ruimte als mijn slimme radiator knop hangen in de tado app.
alleen staat de thermostaat in "Room1" en de slimme radiator knop zit in "Woonkamer" ik heb wel de optie om dit om te hangen maar dan blijft de app met de melding komen "als je dit apparaat omzet naar een andere ruimte zal deze ruimte opgeheven worden" wanneer ik op verder klik komt de zelfde melding weer terug.
@tado hoe kan ik dit het beste oplossen?
Overigens ik heb op Tweakers gelezen dat je de thermostaat op poort 11 en 12 van mijn ketel moet aansluiten:
Intergast kombi kompakt HRE 28/24 A en de thermostaat op NO en COM aan te sluiten klopt dat?
De bedrading klopt niet.
www.tado.com/professional-manuals
U moet kiezen tussen relais of OpenTherm met bijbehorende bedrading in tado en in de ketel.
NO en COM + 11 en 12 is een combinatie van relais en opentherm en gaat dus niet werken.
@tado bedankt voor het antwoord, maar hoe kies ik voor een van de 2? de ketel is namelijk aangesloten op 6 en 7. Sluit ik de thermostaat dan aan op de + en -?
Of moet ik mijn ketel opnieuw aansluiten?
hiervoor had ik een honeywell draai thermostaat knop. een vrij oud type deze was altijd wel bedraad.
hiervoor had ik een honeywell draai thermostaat knop. een vrij oud type deze was altijd wel bedraad.
Sluit uw oude Honeywell aan zoals het altijd heeft gezeten.maubaan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:26:
@tado bedankt voor het antwoord, maar hoe kies ik voor een van de 2? de ketel is namelijk aangesloten op 6 en 7. Sluit ik de thermostaat dan aan op de + en -?
Vraag via uw app om installatie-instructies om deze Honeywell te vervangen (Instellingen en dan apparaten)
Volg de stappen in de app.
Klaar!
Als u daarna op eigen risico om wil bedraden, moet u dat zelf uitzoeken via www.tado.com/professional-manuals