Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal naast Photoshop en Cinema 4d voornamelijk gamen op de PC. Van af en toe een shooter voornamelijk racing games. Voorbeelden zijn Assetto Corsa (inclusief alle mooie SOL en CSP onderdelen) en Assetto Corsa Competizione
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schatting is tussen de 1200 en 1500 euro (en ik weet dat mijn lijstje iets eroverheen gaat) te gaan besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm (Acer Nitro XV240YPbmiiprx), Samsung 860 EVO 512 GB komt als tweede schijf erin, Toetsenbord (Apple keyboard) & Muis (MSI gaming muis) heb ik en ga ik weer gebruiken. Zo ook mijn speakers en headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een RTX 3070 als videokaart en daar alles omheen bouwen. Daarnaast dus de volledige deal om de kast gevuld te krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf goede ervaringen met MSI en heb altijd de voorkeur voor Intel gehad. Echter die Zen3 versies van AMD blijken erg goed te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de PC niet enorm veel lawaai maakt zou dat prettig zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Welke ervaringen hebben jullie met de door mij gekozen onderdelen. En daarnaast ben ik enorm nieuwsgierig of ik niet beter een andere chipset (mobo) en of geheugen kan gaan kiezen
Ik zal naast Photoshop en Cinema 4d voornamelijk gamen op de PC. Van af en toe een shooter voornamelijk racing games. Voorbeelden zijn Assetto Corsa (inclusief alle mooie SOL en CSP onderdelen) en Assetto Corsa Competizione
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schatting is tussen de 1200 en 1500 euro (en ik weet dat mijn lijstje iets eroverheen gaat) te gaan besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn scherm (Acer Nitro XV240YPbmiiprx), Samsung 860 EVO 512 GB komt als tweede schijf erin, Toetsenbord (Apple keyboard) & Muis (MSI gaming muis) heb ik en ga ik weer gebruiken. Zo ook mijn speakers en headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een RTX 3070 als videokaart en daar alles omheen bouwen. Daarnaast dus de volledige deal om de kast gevuld te krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf goede ervaringen met MSI en heb altijd de voorkeur voor Intel gehad. Echter die Zen3 versies van AMD blijken erg goed te zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de PC niet enorm veel lawaai maakt zou dat prettig zijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Welke ervaringen hebben jullie met de door mij gekozen onderdelen. En daarnaast ben ik enorm nieuwsgierig of ik niet beter een andere chipset (mobo) en of geheugen kan gaan kiezen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 412,- | € 412,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X570-PLUS | € 185,76 | € 185,76 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Eagle OC 8G | € 628,60 | € 628,60 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Grijs | € 66,92 | € 66,92 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 65,38 | € 65,38 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W CM | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB | € 132,90 | € 132,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.611,56 | ||
[ Voor 5% gewijzigd door joostingh op 04-01-2021 14:26 ]