Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe gamepc.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robinspuitkit
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 30-01-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er mee te gamen, games zoals Call of Duty, en GTA V hoeft niet persé op Ultra settings te kunnen spelen want ik speel Call of Duty meestal competitief.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 900 als het er wat boven zit maakt dat niet uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, misschien wel een AMD ryzen processor want die lijken mij beter dan Intel.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigenlijk de best mogelijke PC van mijn budget halen. en daar heb ik advies bij nodig, en hopelijk kunnen jullie me daar mee helpen.

Alle reacties

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:10
Zijn genoeg vergelijkbare topics om op zijn minst zelf een basis opzet te maken voor je hulp vraagt...

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hoi @Robinspuitkit en welkom op GoT! :w

In het aankoopadvies gedeelte van het forum worden er eisen aan je topicstart gesteld. Zie DAA beleid. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het voor ons belangrijk dat je in elk geval antwoord geeft op de volgende vragen:
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
• Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
• Ga je overklokken?
• Wat verwacht je van ons?
Daarnaast is tweakers geen afhaalchinees, in de zin dat eigen inzet verplicht is! Dat betekent in de meeste gevallen een eigen opzet van een systeem maar als je dit niet lukt, om in elk geval hier te vertellen wat je gevonden hebt en waar je over twijfelt. Geef een man een vis en hij eet voor een dag, geef een man een hengel... ;)

Kortom werk aan de winkel. Succes met het aanvullen van de informatie!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.