iPhone Xs water indicator niet te zien?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Hallo

Ik heb een iPhone Xs die niet meer wil starten. Ik heb hem wel eens schoongemaakt ivm corona en vraag me af of dat de oorzaak kan zijn.

Echter zie ik de LDI niet. Dat zou een wit (of rood) streepje moeten zijn in het sim kaart slot. Maar ik zie gewoon alleen maar zwart daar (ook met een felle lichtbron).
Hebben andere hier ervaring mee?
Is dit de enige manier om te zien of de telefoon door vloeistof niet meer werkt? Of zit er binnenin ook nog een indicator?

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 14:40
Is dit de enige manier om te zien of de telefoon door vloeistof niet meer werkt?
Dit is eigenlijk niet de manier om uberhaupt te zien of het stuk is door waterschade, aangezien het een indicator is of het in contact is geweest met water, dit hoeft niet direct te betekenen dat hij niet meer functioneert door waterschade.

De LDI zou er wel in moeten zitten, wellicht helpt dit plaatje om het beter te localiseren?
https://cdn.shopify.com/s...-590x769.png?v=1563869657

Zie je zwart? Of zie je 'niks'?
Mocht je 'niks' zien, zou ik toch nog ff verder spelen met het licht. Je zou wit of rood moeten zien.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Christoxz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:38:
[...]

Dit is eigenlijk niet de manier om uberhaupt te zien of het stuk is door waterschade, aangezien het een indicator is of het in contact is geweest met water, dit hoeft niet direct te betekenen dat hij niet meer functioneert door waterschade.

De LDI zou er wel in moeten zitten, wellicht helpt dit plaatje om het beter te localiseren?
https://cdn.shopify.com/s...-590x769.png?v=1563869657

Zie je zwart? Of zie je 'niks'?
Mocht je 'niks' zien, zou ik toch nog ff verder spelen met het licht. Je zou wit of rood moeten zien.
Tja ik zie echt niks, alleen donker metaal. Ik heb een scherp oog..
Nou ja, hij gaat nu naar de service, dan mogen ze het zelf uitzoeken :)

Mixed Reality dev