Vraag

• Strope
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-09-2022
Hallo allen,

Ik zoek een tool waarmee ik op afstand een apk kan installeren. Iemand heeft bijvoorbeeld 30 tablets met een door mij ontwikkelde app draaien en ik wil die app graag updaten. Dit kan natuurlijk via de store maar ik wil het graag buiten de store om omdat niet íedereen de update moet hebben.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Waarom gebruik je niet gewoon het beta programma van Google Play?

• Strope
Ik wil eigenlijk niet vast zitten aan een google account.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Strope schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:31:
Hallo allen,

Ik zoek een tool waarmee ik op afstand een apk kan installeren. Iemand heeft bijvoorbeeld 30 tablets met een door mij ontwikkelde app draaien en ik wil die app graag updaten. Dit kan natuurlijk via de store maar ik wil het graag buiten de store om omdat niet íedereen de update moet hebben.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
Er zijn echt zat Mobile Device Management tools die dit kunnen. Lees je eens in in MDM zou ik zeggen.

• Strope
ChinaGeek schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Er zijn echt zat Mobile Device Management tools die dit kunnen. Lees je eens in in MDM zou ik zeggen.
Zo iets idd! Ik ga me er in verdiepen. Thnks!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Als het < 30 gebruikers zijn, waarom niet gewoon een mail sturen met een apk/link?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
nachtnet schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:11:
Als het < 30 gebruikers zijn, waarom niet gewoon een mail sturen met een apk/link?
Hoewel dat wel het makkelijkste is denk ik, lijkt me dat niet de meeste veilige optie. Iedereen moet dan namelijk ook inschakelen dat de e-mail app APK's mag installeren. Lijkt me niet heel erg gewenst.
Pagina: 1