Hi allemaal,
Ik heb mijn oude thermostaat vervangen voor een Honeywell T6 smart thermostaat. Mijn huis is voorzien van vloerverwarming, warmte terugwininstallatie en warmtepomp. Warm water komt vanuit de elektrische boiler (geen CV ketel). Thermometer lijkt goed aangesloten, echter werkt het niet naar behoren. Als ik de thermometer op 21 graden zet, wordt het na 1-2 uur 24 graden en het loopt alleen maar op. Middels de thermostaat krijg ik de temperaturen niet onder controle. Ik doe handmatig (volgens mij de radiatoren) aan en uit zetten. Als het te warm in huis wordt, zet ik het uit en weer aan als het kouder wordt. Een monteur is langs geweest en diegene gaf aan dat hij het systeem lastig vond en kwam er maar niet uit. Zo’n smart thermometer aansluiten in een huis met cv ketel is simpel maar in een huis met elektrische boiler werd hem te lastig. Ik voeg een aantal foto’s toe om het verhaal wat duidelijker te maken.:strip_exif()/f/image/BOqxYbOldCIfOL8A3SFGUg7g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9j89OmtTtSoCsy5vhZX07crB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4s9JUAW4G9LrsVisEMLfDXm2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QH8vO088pGZx3QnukK1MVFwo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jjkyHvHdA7cl5lXmIxKPVT0X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3vZc78O2ruiQgDllnylfkvmN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9otMKV3Xr4QefjUnwfA1KzdZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb mijn oude thermostaat vervangen voor een Honeywell T6 smart thermostaat. Mijn huis is voorzien van vloerverwarming, warmte terugwininstallatie en warmtepomp. Warm water komt vanuit de elektrische boiler (geen CV ketel). Thermometer lijkt goed aangesloten, echter werkt het niet naar behoren. Als ik de thermometer op 21 graden zet, wordt het na 1-2 uur 24 graden en het loopt alleen maar op. Middels de thermostaat krijg ik de temperaturen niet onder controle. Ik doe handmatig (volgens mij de radiatoren) aan en uit zetten. Als het te warm in huis wordt, zet ik het uit en weer aan als het kouder wordt. Een monteur is langs geweest en diegene gaf aan dat hij het systeem lastig vond en kwam er maar niet uit. Zo’n smart thermometer aansluiten in een huis met cv ketel is simpel maar in een huis met elektrische boiler werd hem te lastig. Ik voeg een aantal foto’s toe om het verhaal wat duidelijker te maken.
:strip_exif()/f/image/BOqxYbOldCIfOL8A3SFGUg7g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9j89OmtTtSoCsy5vhZX07crB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4s9JUAW4G9LrsVisEMLfDXm2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QH8vO088pGZx3QnukK1MVFwo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jjkyHvHdA7cl5lXmIxKPVT0X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3vZc78O2ruiQgDllnylfkvmN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9otMKV3Xr4QefjUnwfA1KzdZ.jpg?f=fotoalbum_large)