Oude retro spellen branden

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pont Max
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:08
Hopelijk is mijn vraag toegestaan.

Gezien de huidige lockdown heb ik voor de kinderen mijn oude Xbox van de zolder gehaald. Ding lag daar al bijna 19 jaar ongebruikt. Alleen had er geen geschikte spellen meer bij voor die leeftijd. Nu had ik nog een HDD liggen met ISO files (Spellen) die ik vervolgens op een DVD wil branden om ze te kunnen gebruikte om de (omgebouwde) Xbox. Het gaat om de Xbox original uit 2001, dus niet de 360. Inmiddels 6 DVD's verder en heb nog steeds niets werkbaars wat afgespeeld kan worden.

De reden dat ik ze wil branden is omdat er simpelweg geen nieuwe spellen meer te koop zijn (enkele tweedehands winkels daargelaten maar het aanbod is zeer beperkt tot nihil aan wat ik nodig heb). En daarnaast heb ik nog enkele ISO's liggen dus vandaar.

Wat ik geprobeerd heb:
File branden als image met burnaware pro in zowel ISO als UDF. Zowel op hoge als Lage snelheid (4x) en ik gebruik DVD+R discs. Xbox zelf speelt -R als +R af dus had de oplossing daar niet in gezocht.

Ik weet dat het allemaal heel erg oud en retro is maar hoop dat iemand me verder kan helpen hiermee.

[ Voor 3% gewijzigd door Pont Max op 04-01-2021 10:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:12
Dan is dat waarschijnlijk de kopieerbeveiliging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pont Max
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:08
Op de discs of op de Xbox? De Xbox heeft geen enkele moeite met gekopieerde spellen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:28

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dit is dus niet toegestaan :).

Cunning linguist.

Dit topic is gesloten.