Toon posts:

Installatie Transport Tycoon Deluxe onder W2K

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...of vraag ik nu heel veel?

Okee, ik probeer het toch maar. Ik heb het spel onder win2k kunnen installeren vanaf cd, maar als ik het spel probeer te starten dan krijg ik de melding

<b>"C:\Windows\System32\cmd.exe
Het systeem kan poort COM3, die door de toepassing is aangevraagd, niet openen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten".</b>

COM3 is bij mij nog vrij. Ik heb voorheen al eens getracht COM3 handmatig aan te maken, maar als ik dat doe dan vraagt de game opeens om COM2 of zo. Heel vaag. En dat terwijl ik niet eens over het netwerk wil spelen, maar stand-alone, en dan heeft het spel volgens mij geen COM-poort nodig.

Klinkt dit iemand bekend in de oren? Zo ja, weet iemand een oplossing?

Groetjes, Jennifer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 22:32

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Transport tycoon is een dos spel... Dat ie naar de com poort vraagt is niet voor netwerkspellen, maar voor de muis..

Ik denk niet dat het gaat lukken TTdl aan de praat te krijgen onder W2K..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:31
waar heb jij die vandaan.. ik wil hem ook.. kheb alleen de TT (dus niet de deluxe versie) gekocht bij de dynabyte omdat ik die ander niet kon vinden :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nee, TTDLX werkt inderdaad niet onder Win2k. Helaas.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ahh die goeie owue tijd van transport Tycoon.
Dat spel heb echt wel veel gespeelt maar om nu nog te gaan tycoonen nou nee beetje ontgroeit.
Nou veel suc6 met TTDL.
DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Als je het spel helemaal opnieuw wilt beleven moet je het met de patch spelen.

[topic=148672]

Aanrader!

(om niet te zeggen must.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb TTDLX bij Bart Smit vandaan...voor 20 piek of zo...maar is alweer een tijdje geleden, vorig jaar of zo...

Maar anyway, wel balen dat hij het onder Win2K niet doet..overigens krijg ik hem onder Win98 ook niet aan de praat...als ik op install klik in Win98 dan gaat er een dosboxje open en gebeurt er vervolgens niets..alleen een dosboxje....
Pagina: 1