Toon posts:

Van Binance naar Bank

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:07
Mijn vraag
...
Ik zie dat Binance via Spot>Opnemen de mogelijkheid heeft om Euro te kiezen ( Crypto / FIAT ) maar hoe werkt dat? Moet men eerst de coins naar Euro omzetten of....

Bij de slowchat staat bij Binance "Binance.com heeft sinds enige tijd ook ondersteuning voor de Euro en je kunt er via iDeal geld storten. Ook kan je vanaf Binance Euro's weer terugstorten naar je bankrekening."

In het verleden, jaren terug eens een bedrag overgemaakt via een nl tussen handelaar maar die nemen een flinke fee/koers van je. En duurt redelijk lang.

Ik vind meer artikelen die schrijven over kopen via SEPA maar degenen die het hebben over verkopen schrijven altijd over een tussen weg.

Wilde mijn bankrek. num. opgeven maar waar doe je dat? Ik zag een melding dat dit alleen voor Australie is en bij de rest niet nodig.

Iemand een link naar de help van Binance?

In geval van een Binance Card, kan ik vandaar uit geld overmaken naar een bank? Of alleen opnemen?

Voordat ik in het diepe spring, wil ik meer weten hierover. Ten slotte een CloudBackUp maken van je harde schijf is altijd makkelijk maar restoren.... is een ander verhaal. Zo ook hier lijkt me.

[Voor 21% gewijzigd door Lord Anubis op 04-01-2021 10:31. Reden: aanvullende info]

Beste antwoord (via Lord Anubis op 04-01-2021 17:19)

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 26-03 21:36
De coins moeten uiteraard eerst naar euro. Dan naar spot wallet en naast euro op withdraw klikken. Je moet wel geverifieerd zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Sefa
De coins moeten uiteraard eerst naar euro. Dan naar spot wallet en naast euro op withdraw klikken. Je moet wel geverifieerd zijn.

• Lord Anubis
Aha, dank je wel.

Dus als vb - BTC/USDT > USDT dan > EUR/USDT > EUR zou voldoende zijn.

Ben geverrifieerd

Heb Binance card aangemaakt en wilde het nummer invoeren bij ApplePay, zag geen Visa erbij staan dus handmatig de gegevens in gevuld, maar ik krijg dit te zien.

ApplePay?? GooglePay? Plutus card? Nummeer etc zijn correct.

• Sefa
BTC/EUR is dan makkelijker. Met de binancecard kan ik je verder niet helpen. Ik kan kiezen voor een SEPA transfer van euro.

• Lord Anubis
BTC/EUR

Dat is apart, via de macos app, als ik in markets zoek staat BTC/EUR er niet bij.
Alleen EUR/USDT en EUR/BUSD.

Ga ik in de browser Safari kijken dan kan ik het wel vinden als ik het opzoek via het zoek veld, maar kan het dan weer niet onder favorieten zetten.

Ook kan ik het niet vinden onder BNB Markets, BTC Markets en Alts Markets. Moet dus echt via het zoek veld zoeken.

Heb het wel voor me neus nu, maar om elke keer te moeten zoeken beetje apart. Is dit ook onder windows?

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-02 23:15
Volgens mij kan het makkelijker als je een Binance card hebt:
  • Je hoeft niet je crypto eerst om te zetten in euro's, je kunt een aantal (BTC, USDT, ...) direkt op je cc rekening zetten. (evt via hun app?)
  • Die worden pas omgezet in € als je een uitgave doet, in de volgorde die je zelf aangeeft.
  • Je zou kunnen storten (met die cc) op een Revolut rekening, vandaar heb je SEPA.

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47
Al gelukt :)

[Voor 92% gewijzigd door Road-runner83 op 05-02-2021 09:27]

• Lord Anubis
Dat wat ik wilde kopen was al weg. Maar de instellingen staan nu goed, denk ik.
De favorieten werken nu ook.
Wat er gaande was weet ik niet maar na een non Safari Developer versie update werkte het beter.

• profk99
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-03 17:25
Ik kan nergens (op Binance zelf ook niet) vinden wat de kosten van het opnemen van Euro vanuit Binance naar mijn bankrekening kost. Via iDeal storten kost € 1,30 heb ik ervaren, maar weer opnemen ...
Wie weet het?

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:13
profk99 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:11:
Ik kan nergens (op Binance zelf ook niet) vinden wat de kosten van het opnemen van Euro vanuit Binance naar mijn bankrekening kost. Via iDeal storten kost € 1,30 heb ik ervaren, maar weer opnemen ...
Wie weet het?
Ja ben ik ook benieuwd naar of hier kosten aan verbonden zijn.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 20:17
profk99 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:11:
Wie weet het?
€0,80, middels SEPA. Wat prima werkt overigens binnen 24 uur. Gebruik het vrij regelmatig.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bulligan schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:46:
[...]

€0,80, middels SEPA. Wat prima werkt overigens binnen 24 uur. Gebruik het vrij regelmatig.
Ik heb zo lang in de HODL modus gezeten, dat er zoveel veranderd is op Binance xD. Ik had nog ook een BL3P account voor het geval als ik wil cashen, maar dan moet je weer van Binance > BL3P > IBAN. Zo te lezen kan je ook nu rechtstreeks van Binance naar je IBAN laten storten.

Bij BL3P zijn de kosten wel overzichtelijk, voor SEPA is dat €1,-
Bij Binance is het even zoeken, maar dan zie ik idd ook €0,80 staan als je SEPA wilt opnemen. Ik ben nog niet geverifieerd en zie het volgende staan: "Identiteitsverificatie, Voltooi Algemene gegevens om de limiet te verhogen naar 120 EUR/totaal." €120 max? dat is de moeite toch niet waard? Of kan dit wellicht hoger? Limiet voor BTC is namelijk veel hoger en dit kan dan alsnog naar BL3P. Als het makkelijk verhoogd kan worden, moet ik mij wellicht toch eens verifiëren.

• Bulligan
xileS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:11:
[...]

Ik heb zo lang in de HODL modus gezeten, dat er zoveel veranderd is op Binance xD. Ik had nog ook een BL3P account voor het geval als ik wil cashen, maar dan moet je weer van Binance > BL3P > IBAN. Zo te lezen kan je ook nu rechtstreeks van Binance naar je IBAN laten storten.

Bij Binance is het even zoeken, maar dan zie ik idd ook €0,80 staan als je SEPA wilt opnemen. Ik ben nog niet geverifieerd en zie het volgende staan: "Identiteitsverificatie, Voltooi Algemene gegevens om de limiet te verhogen naar 120 EUR/totaal." €120 max? dat is de moeite toch niet waard? Of kan dit wellicht hoger? Limiet voor BTC is namelijk veel hoger en dit kan dan alsnog naar BL3P. Als het makkelijk verhoogd kan worden, moet ik mij wellicht toch eens verifiëren.
Eerlijk gezegd weet ik de limiet niet. Ik ben wel KYC en proof of address geverifieerd. Maak geregeld bedragen over die vele malen hoger liggen dan die 120, want anders zou het idd niet de moeite waard zijn.

• Tweakedd
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-03 16:55
xileS schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:11:
[...]

Ik heb zelf ook al sinds 2018 niets meer eruit gehaald, maar met de huidige markt overweeg ik wel om er wat Euro's van te maken en eventueel later weer in te kopen als de prijzen zijn gezakt.

Maar goed om te weten dat het slechts 0,80 centjes kost om geld op te nemen. Ik ben wel benieuwd naar het limiet, de identiteitsverificatie heb ik reeds gedaan...

• Bulligan
Tweakedd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:49:
[...]

Ik heb zelf ook al sinds 2018 niets meer eruit gehaald, maar met de huidige markt overweeg ik wel om er wat Euro's van te maken en eventueel later weer in te kopen als de prijzen zijn gezakt.

Maar goed om te weten dat het slechts 0,80 centjes kost om geld op te nemen. Ik ben wel benieuwd naar het limiet, de identiteitsverificatie heb ik reeds gedaan...
https://www.binance.com/n...ter-Payments-FPS-for-GBP-

50k per dag lijkt me voorlopig wel voldoende ;)

Je moet dan wel ID + adres geverifieerd zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Bulligan op 09-02-2021 09:49]

• Tweakedd
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-03 16:55
Hebben jullie ook kunnen vinden vanuit welke coins je direct naar je bank kunt overboeken?

Kan dat bijvoorbeeld alleen vanuit BTC of is USDT bijvoorbeeld ook mogelijk?

• Jox1970
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-03 20:52
Hallo

Ik probeer al een aantal dagen mijn geld op te nemen via Binance. Ik doe het op deze wijze;
1)Ik ga naar mijn wallet naar opnemen, kies dan FIAT.
2)Vervolgens kies ik euro en voer het bedrag in ( in dit geval 200 euro) .
3)Hierna kom bij het menu Opname proces en
4) kies dan voor de aanbevolen Sepa (bank omschrijving)
5) ik voer het bedrag in euro`s in
6) dan doorgaan, en
7) IBAN ontvanger, mijn eigen rekening, en bevestigen.
8) Dan wort het geverifieerd via mail, SMS en 2 staps authenticator,

en verschijnt de melding:

"opnames opgeschort wegens risicobeheer" withdrawals suspended due to risk management

Mijn account is geverifieerd, maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Wat doe ik fout. Ik kom er niet uit en via de helpdesk kom ik ook niet verder.

Ik hoor graag even//

Jox1970

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:38
Jox1970 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:42:
Hallo

Ik probeer al een aantal dagen mijn geld op te nemen via Binance. Ik doe het op deze wijze;
6) dan doorgaan, en

"opnames opgeschort wegens risicobeheer" withdrawals suspended due to risk management

Mijn account is geverifieerd, maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Wat doe ik fout. Ik kom er niet uit en via de helpdesk kom ik ook niet verder.

Ik hoor graag even//

Jox1970
Ik heb dit precies hetzelfde gedaan vandaag. Ik kreeg niet de foutmelding. Helaas weet ik wat het probleem veroorzaakt.

Ik vroeg me wel af hoe lang het duurt voor het geld er op staat.

Het proces stond een tijd op pending. Daarna kreeg ik een mail met: Your withdrawal is successful.
Maar nog geen geld bijgeschreven.

Edit: 1 dag dus in mij geval.

PSN: Mondaatje

• Ruud h
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-03-2021
Heb van coinbase wat geld overgemaakt naar binance heb daarbij mijn telnr ingevuld in plaats van een speciale link nou staat het geld in pending bij coinbase valt dat nog te redden?
Zou iemand dat weten

• mvdklugt
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-01-2022
Jox1970 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:42:
Hallo

6) dan doorgaan, en

Ik hoor graag even//

Jox1970
Ik heb precies hetzelfde euvel helaas. Inmiddels een chat begonnen met de helpdesk maar nog geen antwoord.
Wel via de ontvangen mail van Binance een aantal filmpjes gemaakt waarbij ik duidelijk maak dat het mijn account en actie is.
Hopelijk snel meer duidelijkheid.

Mocht iemand nog andere oplossingen hebben dan hoor ik het graag.

• mvdklugt
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-01-2022
mvdklugt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde euvel helaas. Inmiddels een chat begonnen met de helpdesk maar nog geen antwoord.
Wel via de ontvangen mail van Binance een aantal filmpjes gemaakt waarbij ik duidelijk maak dat het mijn account en actie is.
Hopelijk snel meer duidelijkheid.

Mocht iemand nog andere oplossingen hebben dan hoor ik het graag.
Inmiddels is het mij weer gelukt om een withdrawal te doen. Contact opgenomen via de chat van Binance en met hulp van het telegram NL/Vlaamse kanaal van Binance.
Dus neem contact op via de chat en dan komt het vanzelf goed.

• tHommen
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 15-04-2022
** Spam **

[Voor 96% gewijzigd door Taro op 17-02-2022 18:22]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee