Tesla leverde in 2020 record aantal auto's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
nieuws: Tesla leverde in 2020 recordaantal auto's

Kan iemand mij in simpel Jip en Janneke taal uitleggen wat dit van doen heeft met de geest van Tweakers?
Het is niet nerdy, het heeft niks tweakerigs. Het is simpelweg een fabrikant die toevalligerwijs een 'record aantal auto's' heeft verkocht.

Maar topics als dat de Albert Heijn een record aantal bananen heeft verkocht zal als linktip rigorous de prullenbak ingesmeten worden.

Wat is de bedoeling van dit soort nieuwsberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:05
Tesla is best wel innovatief op het gebied van technologie, oplaadbare electronica, accu's en dergelijke, allemaal onderwerpen waar Tweakers.net al veel vaker over geschreven heeft.

Daarnaast heeft Tweakers.net afgelopen jaren al vaak genoeg artikelen geschreven over dat dingen niet lekker liepen bij Tesla, model-3 die maar uitgesteld werd, productie die niet op gang kwam - dan is het ook wel goed en eerlijk om te laten zien met een nieuw artikel dat ze hun zaken beter op orde hebben gekregen.
...met de geest van Tweakers? Het is niet nerdy, het heeft niks tweakerigs.
Kan natuurlijk best zijn dat jouw idee van de geest van Tweakers niet overeenkomt met de daadwerkelijk journalistieke richting die de redactie gekozen heeft. Veel mensen zouden liever zien dat ze zich op de hardcore overclocking, modding en gaming blijven richten terwijl Tweakers.net zich overduidelijk ook richt op (electro)techniek algemeen, veel breder en meer op gewone consumenten gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

vanaalten schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:20:
veel breder en meer op gewone consumenten gericht.
Bij het "samengaan" met Hardware.Info heeft Tweakers aangegeven zich weer meer te gaan richten op de "die-hard" Tweakers en zich niet meer op het brede publiek te richten.

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
vanaalten schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:20:
Tesla is best wel innovatief op het gebied van technologie, oplaadbare electronica, accu's en dergelijke, allemaal onderwerpen waar Tweakers.net al veel vaker over geschreven heeft.

Daarnaast heeft Tweakers.net afgelopen jaren al vaak genoeg artikelen geschreven over dat dingen niet lekker liepen bij Tesla, model-3 die maar uitgesteld werd, productie die niet op gang kwam - dan is het ook wel goed en eerlijk om te laten zien met een nieuw artikel dat ze hun zaken beter op orde hebben gekregen.

[...]

Kan natuurlijk best zijn dat jouw idee van de geest van Tweakers niet overeenkomt met de daadwerkelijk journalistieke richting die de redactie gekozen heeft. Veel mensen zouden liever zien dat ze zich op de hardcore overclocking, modding en gaming blijven richten terwijl Tweakers.net zich overduidelijk ook richt op (electro)techniek algemeen, veel breder en meer op gewone consumenten gericht.
Je reactie slaat kant nog wal. Ja Tesla ‘was’ innovatief, maar is allang geen high tech anymore. Vele fabrikanten zijn de EV kant op gegaan. Men zou dan ook berichten kunnen plaatsen hoe innovatief de diesel filters heden ten dage zijn en hoe dat is ontstaan in de aanloop van alles er om heen. Dat is een stuk interessanter dan de range van een accu. Maar dat lees ik niet.

Het komt bij mij commercieel pusherig over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 19:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

EV is een interessant onderwerp volgens een aanzienlijk deel van de bezoekers. Lijkt mij meer dan genoeg reden om er nieuws over te plaatsen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Bart ® schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:23:
EV is een interessant onderwerp volgens een aanzienlijk deel van de bezoekers. Lijkt mij meer dan genoeg reden om er nieuws over te plaatsen.
Over de techniek, jazeker. Simpele verkoopaantallen? Nee...

Dann kunnen we voortaan dus ook artikelen verwachten over alle andere EV's van fabrikanten? En dan niet samengevoegd, maar een artikel per fabrikant.

Lijkt me niet de bedoeling.
Pagina: 1