Hoe snel komt een mogelijke boete aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.118 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edber Hasimi
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-05-2021
Hallo iedereen

Ik heb een vraag over snelheidsboetes en wanneer ze kunnen aankomen? Ik heb namelijk net mijn nieuwe auto gekocht en heb het gaspedaal iets te diep ingedruk (niet overdreven snel) maar nu twijfel ik dat er geen mobiele flitser was. Ik had wel Waze aanstaan en zag geen flitser dus wat is de kans dat er toch 1tje stond? Het is al 2 maanden geleden en ik heb nog steeds niets gekregen dus ik denk dat er geen flitser stond maar zou het kunnen dat ik toch iets binnenkrijg of ben ik gewoon paranoide😂

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:54
Bij mij binnen 1 week....

Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Edber Hasimi schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:30:
Hallo iedereen

Ik heb een vraag over snelheidsboetes en wanneer ze kunnen aankomen? Ik heb namelijk net mijn nieuwe auto gekocht en heb het gaspedaal iets te diep ingedruk (niet overdreven snel) maar nu twijfel ik dat er geen mobiele flitser was. Ik had wel Waze aanstaan en zag geen flitser dus wat is de kans dat er toch 1tje stond? Het is al 2 maanden geleden en ik heb nog steeds niets gekregen dus ik denk dat er geen flitser stond maar zou het kunnen dat ik toch iets binnenkrijg of ben ik gewoon paranoide😂
Check het Digitaal Loket van het CJIB 😉
Bij verkeersboetes geldt in principe een wettelijke termijn van vier maanden nadat de gedraging heeft plaatsgevonden. ((NL)

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 03-01-2021 22:42 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14
Maximaal 2 a 3 weken meestal.

Na 2 maand nog geen boete op de mat? Snap eerlijk gezegd niet dat je daar nu nog over nadenkt en er een topic over maakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04:03
Edber Hasimi schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:30:
Hallo iedereen

Digitaal checken via CJIB zoals al gezegd. Daar staat bijna direct of er een boete aan zit te komen. Normaal komen boetes vrij rap binnen maar het kan en mag wel wat maandjes duren.

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:30
Over het algemeen binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:17
En daarmee is het antwoord ook wel gegeven... Dit voegt verder weinig toe aan een discussie. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.