Mijn vraag
Ik heb van mijn moederbord het m2 Wifikaartje vervangen voor een, opzich niet zo spannend (behalve dat letterlijk mijn hele PC uit elkaar moet
) maar het nieuwe kaartje word niet gevonden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord: Asus ROG Strix B450-I gaming met een Realtek aw-cb295nf kaartje.
Nieuwe kaartje is een Intel 9560ngw
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de UEFI wireless en bluetooth uitgezet, power uit, PC aan, uit, UEFI weer aangezet, power uit, ect. (zegt de beschrijving er bij dat dit pas werkt nadat de PC uit is geweest).
Drivers handmatig gedownload en geïnstalleerd
Kaartje vervangen voor een zelfde andere om een defect uit te sluiten.
Laatste non-Beta bios zit ik al.
Laatste Windows updates geïnstalleerd.
Zie ik iets over het hoofd? Schijnt niet uniek te zijn om de kaartjes te vervangen dus lijkt me dat het gewoon zou moeten kunnen, geen HW whitelist oid.
Uiteraard zou het Realtek kaartje terugplaatsen het eea. uit kunnen sluiten maar dat kost me een avond om alles weer netjes uit elkaar te halen en netjes in elkaar te zetten
Ik heb van mijn moederbord het m2 Wifikaartje vervangen voor een, opzich niet zo spannend (behalve dat letterlijk mijn hele PC uit elkaar moet
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord: Asus ROG Strix B450-I gaming met een Realtek aw-cb295nf kaartje.
Nieuwe kaartje is een Intel 9560ngw
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de UEFI wireless en bluetooth uitgezet, power uit, PC aan, uit, UEFI weer aangezet, power uit, ect. (zegt de beschrijving er bij dat dit pas werkt nadat de PC uit is geweest).
Drivers handmatig gedownload en geïnstalleerd
Kaartje vervangen voor een zelfde andere om een defect uit te sluiten.
Laatste non-Beta bios zit ik al.
Laatste Windows updates geïnstalleerd.
Zie ik iets over het hoofd? Schijnt niet uniek te zijn om de kaartjes te vervangen dus lijkt me dat het gewoon zou moeten kunnen, geen HW whitelist oid.
Uiteraard zou het Realtek kaartje terugplaatsen het eea. uit kunnen sluiten maar dat kost me een avond om alles weer netjes uit elkaar te halen en netjes in elkaar te zetten