onnodige advertenties gereserveerd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdr-computer
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-04 11:22
Mijn vraag

Waarom staan er hier zoveel advertenties van videokaarten die op gereserveerd staan.
En dan bedoel ik advertenties die er al meer dan een maand in staan.

Slaat helemaal nergens op, waarom worden die niet verwijderd !!!!

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar V&A Feedback, want je vraag heeft niets met technische aspecten van videokaarten te maken.

Mocht je advertenties tegenkomen die volgens jou niet in de haak zijn kan je ze natuurlijk altijd rapporteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09
Onervaren Tweakers kunnen het niet zo snel vinden waarschijnlijk hoe ze het aan kunnen passen naar verkocht. Is vrij omslachtig :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dagion schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 01:43:
Onervaren Tweakers kunnen het niet zo snel vinden waarschijnlijk hoe ze het aan kunnen passen naar verkocht. Is vrij omslachtig :)
Op het moment dat ze 't knopje 'gereserveerd' hebben kunnen vinden onder de status van een geplaatste advertentie dan is de vervolgstap naar 'verkocht' bij een daadwerkelijke verkoop ook wel te vinden door de onwetende / onervaren Tweaker verkoper, toch?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dagion
Will_M schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 02:14:
[...]

Op het moment dat ze 't knopje 'gereserveerd' hebben kunnen vinden onder de status van een geplaatste advertentie dan is de vervolgstap naar 'verkocht' bij een daadwerkelijke verkoop ook wel te vinden door de onwetende / onervaren Tweaker verkoper, toch?
Ik heb mensen er wel eens op gewezen bij navraag of een advertentie met gereserveerde status nog beschikbaar was. Blijkbaar kan het beter, er komen hier bovendien ook wel eens topics voorbij met de vraag hoe het moet.

Bovendien kun je een advertentie (volgens mij) in het overzicht al op gereserveerd zetten (of vervallen of verkocht) maar als die eenmaal op gereserveerd staat kun je het daar niet meer aanpassen. Tenminste, zoiets staat me bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dagion schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 02:33:
[...]

Ik heb mensen er wel eens op gewezen bij navraag of een advertentie met gereserveerde status nog beschikbaar was. Blijkbaar kan het beter, er komen hier bovendien ook wel eens topics voorbij met de vraag hoe het moet.

Bovendien kun je een advertentie (volgens mij) in het overzicht al op gereserveerd zetten (of vervallen of verkocht) maar als die eenmaal op gereserveerd staat kun je het daar niet meer aanpassen. Tenminste, zoiets staat me bij.
Zojuist nog even bekeken maar onder 'advertentiebeheer' kan ik vervolgens m'n eigen advertentie gewoon ook weer terug zetten naar 'Nieuw', ook nadat ik 'm in het overzicht op 'gereserveerd' gezet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYCUkKZh-GCo3myFBsAbZS29Cdk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/q9NbJMIXZiK2FO0a76gA6Ygf.png?f=fotoalbum_large
Vanaf dit overzicht kun je niets wijzigen zonder de advertentie te openen en naar beneden te scrollen. Is daaral wel verbeterd, want eerst stond de advertentiestatus ergens tussenin. Ik zou denken dat je de status in dat overzicht ook aan zou kunnen passen, maar dat is dus niet zo volgens mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Iets voor de mobile Devvers dus. @crisp ?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vziw is daar zelfs al een ticket voor maar zijn we er nog niet aan toegekomen.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuur.Pruim
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Het is inderdaad heel apart, advertenties worden zelfs meteen na plaatsing op gereserveerd gezet. Nieuwe manier voor animochecks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zuur.Pruim schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:56:
Het is inderdaad heel apart, advertenties worden zelfs meteen na plaatsing op gereserveerd gezet. Nieuwe manier voor animochecks?
Heb je hier voorbeelden van?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels kan je vanuit de admanager een advertentie die op 'gereserveerd' staat direct op 'verkocht' zetten :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
crisp schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:05:
Inmiddels kan je vanuit de admanager een advertentie die op 'gereserveerd' staat direct op 'verkocht' zetten :)
Echt top! Mooi werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuur.Pruim
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Bor schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:41:
[...]

Heb je hier voorbeelden van?
Dat was voornamelijk rond de tijd dat de 3000 serie op de markt kwam - placeholders van lui die een kaart hadden pre ordered.
Deze is niet gereserveerd maar wel bijzonder - vanaf het begin 'verkocht' met 0 views: V&A aangeboden: Sim Lab GT1 Evo Wheeldeck ONLY
Pagina: 1