Ik heb al mijn T150 thurstmaser stuur al 3 a 4 jaar. Niks aan de hand. Op een dag ga ik racen, en mijn gaspedaal doet het ineens niet. Verder werken het stuur en de remmen perfect. Na wat gezocht te hebben naar het probleem kwam ik tegen dat de veer lam kan zijn. Iemand ideeën waar of hoe je deze kan laten maken.
Vraag
Alle reacties
ff contact opnemen met thrustmaster voor reserveonderdelen.
Dit is herkenbaar. Mijn zoon heeft een T150 en het gaspedaal was na nog geen 3 maanden al lam ( veer uitgerekt ). Pedaal kwam dus niet meer volledig terug en bleef 10% gas geven. Nogal lastig als je Met F1 2020 volop aan het racen bent.
In ons geval was de T150 niet meer leverbaar bij die shop en is ons volledig aankoopbedrag terug gestort.
We hebben daarna een andere T150 gekocht bij een lokale winkel en die set doet het nu al een half jaar prima.
In ons geval was de T150 niet meer leverbaar bij die shop en is ons volledig aankoopbedrag terug gestort.
We hebben daarna een andere T150 gekocht bij een lokale winkel en die set doet het nu al een half jaar prima.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik heb die set ook gehad. Na een maand of wat was het tandwieltje los gekomen van het pedaal waardoor in input niet doorkwam. Zal die veer geweest zijn. Zelf geprobeerd om het te repareren maar wat lam is, is lam. Keurig omgeruild door de leverancier, maar ook de tweede set binnen een half jaar naar de knoppen. Het T150 stuur was (voor die prijsklasse) fantastisch. (Stiekem meer van genoten dan van de G29.
) Maar die pedalen zijn drie keer ruk. Ik ben toen geswitcht naar de G29. Maar volgens mij is er ook een upgrade leverbaar voor de T150 (T3PA pedalen uit mijn hoofd). Die schijnen een stuk beter te zijn.
Het is bijna een zegen te noemen dat het pedaal overleden is... geeft een goed excuus om te upgraden